تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم: اخبار ناقص سلامت جامعه را تهدید می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:
اخبار ناقص سلامت جامعه را تهدید می‌کند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: خبرنگاران باید اخبار را بدون هیچ کم و زیادی به مخاطبان انتقال دهند اخبار ناقص می‌تواند سلامت، وحدت و همدلی جامعه اسلامی را تهدید کند.

خبرگزاری فارس: اخبار ناقص سلامت جامعه را تهدید می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن اکبری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج استان قم که در سالن شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، با بیان اینکه جامعه اسلامی تاکنون نتوانسته در عرصه رسانه به جایگاه‌های مورد نظر برسد، اظهار کرد: دستاوردهای کنونی نظام در عرصه رسانه قابل تقدیر است، اما هنوز باید حرکت‌های گسترده‌تری در این زمینه انجام شود. وی ابلاغ را معنای رسانه خواند و افزود: رسالت پیامبران، مبلغان، عالمان دینی و فرزانگان ابلاغ حقایق به مخاطبان و علاقه‌مندان بوده است که در این راستا به نکات بسیاری توجه داشتند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) تقوای الهی و خداترسی را از ویژگی‌های مورد نیاز مجریان رسانه برشمرد و عنوان کرد: انسان از نگاه خداوند دور نیست، به همین علت باید تقوای الهی پیشه داشته و در عرصه‌های مختلف زندگی برای تحقق خواسته‌های خداوند تبارک و تعالی تلاش کند؛ اگر کسی با این نگاه زندگی خود را ادامه دهد، می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری برسد. وی خاطرنشان کرد: انسان نسبت به باطن و ظاهر خود آگاه است و این علم مانع می‌شود از اینکه او اقدامی خلاف باورهای وجودی خود انجام دهد. اکبری با تأکید بر اینکه افراد باتقوا در انتقال اخبار،‌ گفته‌ها و نوشته‌های خود دقت بسیاری دارند، اضافه کرد: خبرنگاران باید اخبار را بدون هیچ کم و زیادی به مخاطبان انتقال دهند، اخبار ناقص می‌تواند سلامت، وحدت و همدلی جامعه اسلامی را تهدید کند. وی امانت‌داری را یکی از ویژگی‌های اصحاب رسانه برشمرد و گفت: خبرنگاران باید به ارزیابی و بررسی صلاحیت اخبار توجه داشته باشند تا اخبار نادرست را در جامعه انتشار ندهند؛ تیتر برخی از روزنامه‌ها نشان می‌دهد آنها در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امانت‌دار مناسبی نیستند. اکبری ادامه داد: برخی از اخبار آسیب‌هایی برای جامعه اسلامی به دنبال دارد به همین علت خبرنگاران باید به جایگاه و بازخوردهای اخبار خود در سطح جامعه توجه ویژه داشته باشند. وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران بسیجی و اهمیت پرداختن به فعالیت‌های خبری در بسیج تصریح کرد: خبرها باید در تقویت بنیان نظام و ارزش‌های دینی اثرگذار باشد.

94/11/02 - 10:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن