تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایگاه های فرهنگی در اهواز به صورت فعال و روندی رو به توسعه فعالیت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به وضیعت مطلوب استان خوزستان در حوزه کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: پایگاه های فرهنگی اهواز فعالیت های خلاقانه و متبکرانه دارند و به صورت فعال و روند روبه توسعه فعالیت می کنند.
سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه بازدید خود از برخی کتابفروشی های مرکز استان در گفتگو با خبرنگار شبستان در اهواز، گفت: این طرح از برنامه هایی است که در حاشیه بازدید از چند نمایشگاه کتاب استانی اخیر برگزار شده است.
وی در بیان اهداف این بازدید ها، تصریح کرد: توجه به وضعیت حوزه توزیع و کتابفروشی در فضای استانی و همچنین اهمیت دادن به خلاقیت و ابتکاراتی که در مراکز فروش کتاب استانی صورت می گیرد از جمله این اهداف است.
صالحی، ادامه داد: همچنین در جریان این بازدید سعی می شود از این فعالان فرهنگی که در عرصه صف حوزه مکتوب در حال فعالیت هستند و با حضور خود به مصرف کتاب کمک می کنند تقدیر صورت گیرد.
وی با اشاره به وضعیت مناسب استان خوزستان در مقوله کتاب و کتابخوانی، اضافه کرد: مجموعه هایی که بازدید کردیم فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی داشته اند که جای تقدیر دارد.
معاون فرهنگی وزیر ارشاد، به فعالیت کتابفروشی محام اشاره کرد و افزود: این مجموعه که پشتوانه آن وقف بوده مجموعه قابل توجهی برای گسترش فرهنگ کتاب وکتابخوانی است.
وی با اشاره به ابتکارات و خلاقیت های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
پایگاه های فرهنگی در اهواز به صورت فعال و روندی رو به توسعه فعالیت می کنند






پنجشنبه ، ۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن