تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813286909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران بر گسترش و تعمیق رابطه با همسایگان به ویژه آذربایجان تأکید دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور گفت:هیچ گونه مانع و محدودیتی برای توسعه همکاری های اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین دو کشور وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز پنجشنبه در تماس تلفنی که توسط «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان انجام شد، با قدردانی از تبریک همتای آذربایجانی خود به مناسبت اجرای رسمی برجام گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر گسترش و تعمیق رابطه با همسایگان به ویژه آذربایجان تأکید دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران همواره کنار مردم آذربایجان خواهد بود، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، امنیت و پیشرفت جمهوری آذربایجان را امنیت و پیشرفت خود می داند.
روحانی با بیان اینکه روابط دو کشور باید تبدیل به الگو در منطقه شود، اظهار داشت: هیچ گونه مانع و محدودیتی برای توسعه همکاری های اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین دو کشور وجود ندارد.
رئیس جمهور گفت: فرصت های بسیار مناسبی برای گسترش و تقویت روابط در زمینه های انرژی، سرمایه گذاری، حمل و نقل، تجارت و گردشگری بین دو کشور وجود دارد.
روحانی ابراز امیدواری کرد با تلاش های مضاعف دو کشور، راه آهن بین ایران و آذربایجان هر چه زودتر متصل شود.
همچنین رؤسای جمهوری ایران و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
ایران بر گسترش و تعمیق رابطه با همسایگان به ویژه آذربایجان تأکید دارد






پنجشنبه ، ۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن