تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805752793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال مرگ و زندگی در دوحه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جدال مرگ و زندگی در دوحه
جدال مرگ و زندگی در دوحه ايران فردا از ساعت 17 در مرحله يك چهارم نهايي انتخابي المپيك به مصاف ژاپن مي‌رود؛ مسابقه‌اي كه حكايت مرگ و زندگي براي شاگردان خاكپور دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز، جمعه يك روز حساس براي فوتبال ايران است، تيم اميد ايران كه بعد از دو پيروزي و يك شكست در مرحله گروهي به عنوان تيم دوم گروه A به يك چهارم نهايي انتخابي المپيك صعود كرده، حالا فردا در يك بازي حساس روبه‌روي ژاپن قرار مي‌گيرد. اميدها در مرحله گروهي توانستند سوريه و چين را شكست دهند و مقابل قطر شكست خوردند تا يكي از هشت تيم يك چهارم نهايي انتخابي المپيك باشند. اميدها در حالي به اين مرحله رسيده‌اند كه تغييرات زياد محمد خاكپور در تركيب تيم اميد و بازي بازيكنان در پست‌هاي غيرتخصصي در كنار ضعف خط دفاعي از جمله مواردي بود كه در بازي اميدها به چشم آمد، نقاط ضعفي كه هواداران تيم اميد اميدوارند براي بازي حساس با ژاپن رفع شود؛ مسابقه‌اي كه حكم مرگ و زندگي براي اميدها دارد و شكست در آن به معناي حذف و 44 ساله شدن حسرت صعود ايران به المپيك است. 
 
محمد خاكپور در گفت‌وگو با رسانه‌هاي قطري درباره بازي فردا با ژاپن مي‌گويد: «بدون شك مثل هر بازي ديگري رويارويي سختي در پيش داريم. آنچه دوست دارم بگويم اين است كه همه تيم‌هايي كه به دور حذفي راه پيدا كرده‌اند، قوي هستند و رؤياي حضور در المپيك را در سر دارند. به همين خاطر بايد تأكيد كنم كه هيچ ديدار آساني وجود ندارد. همه ديدارها سخت هستند. بر اين باور هستم كه تيم ملي اميد ايران توانايي صعود به المپيك ريو را دارد و براي رسيدن به اين هدف خود نهايت تلاش‌مان را به كار مي‌گيريم.»او با اشاره به قدرت ژاپن ادامه مي‌دهد: «ژاپن يكي از سازمان‌يافته‌ترين تيم‌هاي اين رقابت‌هاست كه قطعاً كار سختي مقابل آنها خواهيم داشت، اما قطعاً تيم ژاپن را به چالش مي‌كشيم. مهم‌ترين مسئله اين است كه به خوبي ريكاوري كنيم و تيم را به رقابت‌ها برگردانيم. 
 
مانند بازي‌هاي گذشته به نظر مي‌رسد رسول ترابي، ستاره جوان تيم اميد كه يكي از بهترين‌هاي مسابقات انتخابي بوده است، در بازي با چشم‌بادامي‌ها هم همه نگاه‌ها به سمت او باشد، بازيكني كه گفته است در بازي با ژاپن، بازيكنان تيم اميد قدرت تيم اول آسيا را نشان خواهند داد. البته از ارسلان مطهري هم نبايد گذشت كه اميد اول گلزني ايران برابر ژاپني‌ها است. با اين حال به نظر مي‌رسد تقويت خط دفاعي و استفاده از بهترين تركيب مي‌تواند ايران را برابر ژاپن به يك نتيجه خوب و صعود به مرحله بعد اميدوار كند. 
بورا ميلوتينوويچ سرمربي مشهور صربستاني هم كه سابقه حضور در سه جام جهاني با تيم‌هاي سنگال، امريكا و آفريقاي جنوبي را دارد، توصيه جالبي به كادر فني تيم اميد ايران كرده است. او كه هم اكنون مشاور فني فدراسيون فوتبال قطر است، درباره بازي روز جمعه ايران و ژاپن گفت: «شايد از بدشانسي هر دو تيم باشد كه در اين مرحله بايد مقابل هم بازي كنند. به هرحال ايران و ژاپن جزو شانس‌هاي اصلي كسب سهميه المپيك هستند و قطعاً نمي‌خواهند از مسابقات خداحافظي كنند. به نظر من بازي فيزيكي در اين ديدار مي‌تواند برگ برنده ايران باشد. قطعاً در اين بازي هر تيمي كه كمترين اشتباه را داشته باشد، برنده مي‌شود‌ و در دوحه مي‌ماند.» بورا البته در ادامه درباره آناليزش از سه بازي ايران در مرحله گروهي هم گفته است: «به نظر من به لحاظ فني هر سه بازي مقدماتي ايران قابل قبول بود، اما فشردگي مسابقات باعث شد كه همه تيم‌ها از جمله تيم ايران در بازي‌هاي گروهي با تركيب‌هاي مختلف به زمين بروند و همين مسئله تا حدودي هماهنگي بازيكنان داخل زمين را بر هم زد.»
 
در سوي ديگر ژاپني‌ها با سه پيروزي برابر كره شمالي، تايلند و عربستان با اقتدار به يك چهارم نهايي صعود كرده‌اند و يكي از مدعيان اصلي صعود به المپيك به شمار مي‌روند. ژاپن در مرحله گروهي در گروه B قرار داشت و توانست يك بر صفر كره شمالي، 4 بر صفر تايلند و 2 بر يك عربستان را شكست دهد تا با صعود به عنوان تيم اول گروه، فردا در مرحله يك چهارم نهايي به مصاف تيم دوم گروه A يعني ايران برود. آنها در تركيبشان دو بازيكن لژيونر هم دارند كه در ليگ‌هاي سوئيس و اتريش بازي مي‌كنند .همچنين ساشي سوزوكي كه در پست مهاجم بازي مي كند  و ساي مورويا هافبك راست ژاپني‌ها، دو بازيكن شاخص آنها در مرحله گروهي بودند كه كادر فني تيم ايران بايد برنامه‌اي براي مهارشان داشته باشد.
 
* روزنامه ورزشی









94/10/30 - 20:37 - 2016-1-20 20:37:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن