تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814102217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات الکترونیکی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مخالفت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات الکترونیکی
مراجعی که توافق شده بود امنیت و خدشه‌ناپذیری سیستم جدید انتخابات الکترونیکی را تائید و تصدیق کنند پس از وصول پاسخ‌ها معلوم شد امنیت آن را بدون قید و شرط تایید نکردند.
آفتاب : عضو حقوقدان شورای نگهبان اعلام کرد که به علت فقدان قانون و عدم وجود شرایط فنی امکان برگزاری انتخابات در سال جاری به صورت الکترونیک وجود ندارد.
خبرگزاری فارس: شورای نگهبان با برگزاری انتخابات الکترونیکی مخالفت کرد

به گزارش فارس، نجات‌الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان  اعلام کرد که به علت فقدان قانون و عدم وجود شرایط فنی امکان برگزاری انتخابات در سال جاری به صورت الکترونیک وجود ندارد.

وی در توضیح این تصمیم شورای نگهبان گفت: با توجه به اینکه در طرح اصلاح قانون انتخابات موادی که جهت ساماندهی انتخابات الکترونیکی پیش‌بینی شده بود در آخرین لحظات رسیدگی در مجلس حذف شد اکثریت اعضای شورای نگهبان به دو دلیل با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی موافقت نکردند.

«دلیل اول اینکه به موجب قانون اساسی برگزاری انتخابات باید به موجب قانون عادی باشد و با توجه به اینکه در سال جاری روش پیشنهادی برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی موضوع قانون خاصی قرار نگرفته بود تا فضای سنتی تبدیل به شرایط جدید الکترونیک شود، شرایط تقنینی که وزارت محترم کشور و دولت وعده آن را داده بودند، تحقق پیدا نکرد»

عضو حقوقدان شورای نگهبان همچنین خاطرنشان کرد: دلیل دوم اینکه مراجعی که توافق شده بود امنیت و خدشه‌ناپذیری سیستم جدید انتخابات الکترونیکی را تائید و تصدیق کنند پس از وصول پاسخ‌ها معلوم شد امنیت آن را بدون قید و شرط تایید نکردند.








تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن