تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد جمع‌‌آوری 8 میلیارد ریال زکات در خرم‌دره


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد
جمع‌‌آوری 8 میلیارد ریال زکات در خرم‌دره
مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از جمع‌‌آوری 8 میلیارد ریال زکات در خرم‌دره خبر داد.

خبرگزاری فارس: جمع‌‌آوری 8 میلیارد ریال زکات در خرم‌دره



ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور تبلیغ و ترویج فریضه زکات در جامعه نسبت به تشکیل دبیرخانه شورای زکات اقدام شده است.
وی با اشاره به اینکه در همین راستا با تشکیل جلسات متعدد و ترویج سنت حسنه زکات اقدام شده است، اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در این سنت حسنه داشته است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه در همین راستا منظور جلسات تخصصی با حضور اعضای دبیرخانه شورای زکات تشکیل می‌شود، گفت: سامان‌دهی و یکپارچه‌کردن بحث جمع‌آوری زکات از اهداف فعالیت دبیرخانه شورای زکات است.
این مسئول با اشاره به اینکه در این راستا با هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت به اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان و ترویج فریضه دینی زکات اقدام شده است، اضافه کرد: طی سال جاری 7 میلیارد و 999 میلیون ریال زکات در شهرستان خرم‌دره جمع‌‌‌آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده شامل زکات مستحبی و واجب است، بیان کرد: 60 درصد از این مبلغ صرف امور نیازمندان و 40 درصد نیز صرف ساخت پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه می‌‎شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به اینکه از جمله خدمات ارائه شده از سوی کمیته امداد از بخش زکات اضافه کرد: در این راستا طی سال جاری 27 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ 622 میلیون ریال به مددجویان اهدا شده است.
وی همچنین از اعطای 10 فقره هدیه ازدواج در زنجان خبر داد و گفت: در این راستا 50 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 947 خانوار مددجو زیرپوشش کمیته امداد خرمدره هستند، اضافه کرد: تعداد مددجویان این نهاد 3 هزار و 475 نفر است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خرم‌دره در 16 روستا و شهر خرم‌دره خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: خدمات کمیته امداد در قالب 35 سرفصل خدماتی به مددجویان ارائه می‌شود.


94/10/30 - 12:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن