تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعــامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد نجات جوان 26 ساله لرستانی از مرگ حتمی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعــامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد
نجات جوان 26 ساله لرستانی از مرگ حتمی
مدیرعــامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: با تلاش سـه ساعته تیم امــداد و نجات هلال احمر لرستان در کوهستان جوان 26 ساله ازمرگ حتمی نجات یافت.

خبرگزاری فارس: نجات جوان 26 ساله لرستانی از مرگ حتمی



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین رضا مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان توانستند، با تلاش سـه ساعته در کوهستان جوان 26 ساله ازمرگ حتمی نجات دهند.
وی از پایان عملیات نجات جوان پل دختری خـــبر داد و گفت: به دنبــال تماس با مرکز 112 مبنـی بر گیرافتادن این جوان درمنطــقه‌ای از ارتفاعات شهرستان پل دختر به نام رستم دوآب تیم امداد و نجات از کوهستان این جمعیت در حالت آماده باش کامل قرار گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: این حادثه که در ساعات پایانی عصر دیروز اتفاق افتاد و هر چه هوا تاریک‌تر می‌شد، ترس و نگرانی بیشتری بر خانواده این جوان حاکم می‌شد که همین امر باعث حساسیت این عملیات شده بود، پس از گذشت لحظاتی و شــناسایی دقیق محل سقوط این جوان چوپان، تیم عملیات امداد و نجات از کوهستان به نزدیک‌ترین نقطه محل گیر افتادن فرد مورد نظر رسید.
مرادی ادامه داد: به محض استقرار تیم امداد و نجات کوهستان با استفاده از ست کوهستان و زدن کارگاه این جوان که در شرایط خیلی خاصی قرار گرفته بود، را در به طرز بسیار مطلوبی از ارتفاعات به دامنه کوه هدایت کرده و سپس به روستای محل اقامت وی انتقال داده شد.


94/10/30 - 11:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن