تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی سامانه درآمدهای اختصاصی در شهرستانهای استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد: راه اندازی سامانه درآمدهای اختصاصی در شهرستانهای استان تهران مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ازآغاز به کار راه اندازی سامانه سدا، با هدف توسعه دولت الکترونیک،رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات غیرحضوری به مردم، شفاف سازی و انضباط مالی صدور قبوض الکترونیکی جهت تمامی پرداختی های مردم ، در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي ساعت 05:49

خبرگزاری پانا+

  به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، علیرضا کمرئی،در این رابطه اظهار کرد: بحث صدور قبوض الکترونیکی،درجهت5 درصد عوارض شهرداری که به موجب بند 3 ماده 13 قانون تشکیل شوراهای اموزش و پرورش انجام می شود، صورت پذیرفت. وی با اشاره به این که پس از طی مراحل موفقیت آمیز صدور این قبوض و دستیابی کامل و جامع به اهداف این طرح، با هدف توسعه دولت الکترونیک، رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات غیرحضوری به مردم، شفاف سازی و انضباط مالی صدور قبوض الکترونیکی برای هر نوع پرداخت اولیای محترم دانش آموزان ، اعم از کمکهای داوطلبانه به مدارس، وجوه مربوط به کتب درسی، کلاس های جبرانی، در دستور کار قرار گرفته است،ادامه داد:به این منظور  ،سامانه درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش(سدا)، طراحی گردید. مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تأکید براین امرکه برای تمهید مقدمات صدور قبوض الکترونیکی مجوزهای لازم از کمیسیون هماهنگی انفورماتیک بانک ها دریافت شد، افزود: تفاهم نامه های جداگانه با 11 بانک منعقد و همه شرایط برای صدور قبوض آماده گردید. وی با اشاره به این که در مرحله پایلوت قبوض مربوط به کمک هزینه های آموزشی دانش آموزان اتباع خارجی انجام و با موفقیت آزمایش شده است، اظهار کرد: هم اکنون مدیران و معاونین همه مدارس شهرستانهای استان تهران در همه مناطق آموزشی می توانند با نام کاربری و رمز ورود وارد سامانه شده، اطلاعات دانش آموزان اتباع را طبق لینکی که با سامانه سدا انجام شده، جستجو کرده و به نام دانش آموزان قبض الکترونیکی صادر نمایند. وی همچنین با اشاره به این که هم اکنون اولیای دانش آموزان می توانند از درگاه های تلفن بانک، موبایل بانک، دستگاه های خودپرداز، اینترنت بانک و USSD بانک های ملی، ملت، سپه،صادرات،تجارت،پاسارگاد،حکمت ایرانیان،بانک شهر،مسکن،قوامین و کشاورزی نسبت به پرداخت غیرحضوری این قبوض اقدام نمایند، تصریح کرد: همۀ شرایط برای صدور قبوض الکترونیکی برای هر نوع وجوه پرداختی اولیاء فراهم شده و به یاری خداوند به زودی این شیوه در سطح استان فراگیر خواهد شد. مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده با همکاری و مساعدت معاونت فناوری اطلاعات ، شبکه ارتباطات و شرکت پشتیبانی بانک ملی پایانه های فروش (دستگاههای POS  و PC POS ) در تمامی شهرداری ها، سالن های ورزشی، کانونهای فرهنگی،تربیتی،استخرها، اردوگاهها و مراکز آموزشی،رفاهی نصب و راه اندازی خواهد شد ،که این اقدام نیز در راستای دستیابی به اهداف انضباط و شفافیت مالی، توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک به مردم می باشد .  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن