تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدی: خریدهای گسترش فوق العاده بودند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسدی: خریدهای گسترش فوق العاده بودند
به عقیده کاپیتان آبی‌پوشان تبریز اردوی آنتالیای ترکیه فرصت خوبی بود تا بازیکنان جدیدی که این تیم جذب کرده با قدیمی‌ها هماهنگ شوند.

مرتضی اسدی در مورد اردوی آنتالیا ترکیه که به تازگی آن را پشت سر گذاشته و به تبریز بازگشته‌اند به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: اردوی خوبی بود، بچه‌هایی که تازه وارد تیم شدند با بازیکنان قبلی هماهنگ‌تر شدند. در کل این اردو زمان خیلی خوبی برگزار شد زیرا باعث هماهنگی بیشتر بچه‌ها شد.

 الحق‌والانصاف بازی‌های دوستانه خیلی خوبی انجام دادیم، کیفیت بازی‌ها بسیار بالا بود.  درست است از لحاظ نتیجه آن چیزی که می‌خواستیم نگرفتیم ولی در کل اردو مفید بود، نقاط ضعفمان را برطرف کردیم و همچنین نقاط قوتمان را نسبت به قبل تقویت کردیم.

او در مورد بازی دوستانه‌های خوبی که با تیم‌های بزرگ مثل هانوفر انجام دادند ادامه داد: مهم برد و باخت نبود و ما اهداف تاکتیکی خود را پیگیری کردیم و خدا را شکر خیلی به آن چیزهایی که می‌خواستیم نزدیک شدیم. اینجور بازی دوستانه‌ها سخت پیش می آید البته تیم‌های قوی دنبال بدنسازی بودند. در کل شرایطی که در آنجا داشتیم خوب بود از جمله زمین تمرین، محل اقامت و ... در کنارش بازی‌های خوبی انجام دادیم و خدا را شکر بدون مصدومیت برگشتیم.

کاپیتان گسترش فولاد در مورد اینکه با توجه به خریدهایی که داشتند و بازیکنان باتجربه‌ای که جذب کردند در نیم فصل دوم انتظارات از آنها بالا می‌رود و آیا آنها می‌توانند انتظارات را برآورده کنند یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: بالاخره کادرفنی نیم فصل بازیکنانی را جذب کرد تا بیشتر به آن اهداف تاکتیکی تیم بخورد. مثلا پیمنتا پارسال اینجا بوده و خیلی خوب کار کرده و با شرایط تاکتیکی تیم آشناست و همیشه سعی کرده به قالب تیم ما بخورد در اردو هم او و سایر خریدهایی که انجام دادیم فوق العاده کار کردند. امیدوارم در لیگ هم همه ما مثمرثمر باشیم.

اسدی در پایان در مورد دیدار با صبای قم در هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر و اینکه این بازی بسیار برایشان حساس است افزود: متاسفانه در 4 بازی قبل از تعطیلات امتیازاتی را با بدشانسی محض از دست دادیم و بازی با صبا حکم مرگ و زندگی را برایمان دارد. باید با پیروزی مقابل آنها بتوانیم دست پر برگردیم و در جدول شرایطمان را بهبود بخشیم، تلاشمان را می‌کنیم. بچه‌ها در این اردو نشان دادند توانایی بالایی دارند و ان‎شاءالله در زمین هم بتوانیم آن توانایی‌ها را ارائه دهیم.

مرتضی اسدی گسترش فولاد تبریز

ارسال به تلگرام


14:38  1394/10/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن