تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813223254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از اولویتهای آموزش فنی و حرفه ای در سال 95 آموزشهای مبتنی بر تولید و فروش خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


یکی از اولویتهای آموزش فنی و حرفه ای در سال 95 آموزشهای مبتنی بر تولید و فروش خواهد بود استان‌ها > سمنان - اولویتهای آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در سال 95 ، ارائه آموزشهای مهارتی مبتنی بر تولید و فروش خواهد بود

به گزارش روابخبرگزاری خبرانلاین ط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان سمنان، ابراهيم محمودي در آستانه چهارمین گردهمایی رؤسای مراکز و ادارات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ، اظهارداشت: در این جلسه به بررسی اولویتهای آموزش فنی و حرفه ای در تدوین برنامه سال 95 خواهیم پرداخت تا با بررسی آسیبها و چالشهای سنوات قبلی ، به برنامه ای جامع و شفاف در زمینه آموزشهای مهارتی دست یابیم.
وی با تاکید بر اینکه فني و حرفه اي نهادي آموزشي و فرهنگي است و در واقع رسالت اصلي آن آموزش مي باشد
خاطر نشان ساخت : پل ارتباطي بايد بين آموزش هاي مهارتي و بازار كار به وجود بيايد و در سال 95 نيز آموزش هاي مهارتي بازارمحور بايد ارائه شود تا از اين طريق دغدغه اصلي جامعه يعني بيكاري و عدم داشتن مهارت از بين رود.
محمودی تاکید کرد : آموزش های فنی وحرفه ای با بستر سازی و استمرار اشتغال و همچنین کمک به اقتصاد و خانواده ، تربیت نیروی مهارت آموخته آماده ورود به بازار کار و کاهش آسیب های اجتماعی، زمینه افزایش رفاه اجتماعی ، نرخ مشارکت و بهبود فضای کسب و کار را موجب می گردد .
وی توجه به مزیتهای اقتصادی ، بومی ومحلی نقاط مختلف استان را یکی از شاخصهای اصلی در تدوین برنامه سنواتی مهارت آموزی سال 95 مطرح و بر توسعه کیفیت آموزش مهارتی و تناسب آن با نیاز بازار کار با رویکرد کاهش نرخ بیکاری تاکید کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ، تسهیل در ایجاد اشتغال با رویکرد آموزش - تولید را از جمله سیاستهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برشمرد و تصریح کرد : استان سمنان دارای پتانسیلهای قوی جهت ارائه آموزشهای بازار محور می باشد که این امر علاوه بر توسعه آموزشهای مهارتی مبتنی بر بازار کار ، ارتقای توان اقتصادی خانواده ها را بدنبال خواهد داشت.
شایان ذکر است چهارمین گردهمایی رؤسای مراکز و ادارات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ، چهارشنبه 30 دیماه برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: استان سمنان -




سه شنبه 29 دی 1394 - 21:08:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن