تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820375401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای پیروزی به گنبد می‌رویم/کاله همیشه در پلی‌آف خطرناک است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برای پیروزی به گنبد می‌رویم/کاله همیشه در پلی‌آف خطرناک است
سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: جواهری گنبد تیم خوب و جوانی است اما ما با تلاش بازیکنان و حمایت هوادارن خود این تیم را شکست خواهیم داد.


بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته هجدهم تیم کاله مقابل بازرگانی جواهری گنبد،‌اظهار داشت: جواهری تیم جوان و با انگیزه‌ای دارد. شاید این تیم در کسب نتیجه چندان خوب عمل نکرده است اما با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار دارد می‌تواند برای هر تیمی خطرساز شود.


سرمربی تیم والیبال کاله با بیان این مطلب که تیمش در دیدار با جواهری گنبد به پیروزی خواهد رسید گفت: با وجود اینکه شکست دادن  تیم گنبد کار سختی است اما ما قطعا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.در تلاش خواهیم بود با کمک حمایت هواداران خود و عملکرد خوب بازیکنان هر سه امتیاز این دیدار را که به آن احتیاج هم داریم از آن خود کنیم.


وی درخصوص دیدار تیم کاله با شهرداری تبریز در چارچوب هفته هفدهم که منجر به پیروزی 3 بر 2 کاله‌ای‌ها شد، گفت: متاسفانه دیدار سنگینی را در تبریز برگزار کردیم. حریف ما تیم سرسختی بود و تا دقایق پایانی با جنگندگی کار کرد. ما هم برای پیروزی به میدان رفته بودیم و خوشبختانه در نهایت و در جدالی طولانی موفق شدیم به هدف خود دست پیدا کنیم.


عطایی درباره مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ و پیش‌بینی خود از عملکرد تیمش گفت: تجربه نشان داده است که کاله همیشه توانسته در مرحله پلی‌اف نتایج خوبی کسب کند. خوشبختانه بازیکنان خوب و باتجربه‌ای در اختیار داریم که در مسابقات حساس می‌توانیم با اتکا بر تجربه آن‌ها امیدوار به کسب نتیجه باشیم.


سرمربی کاله با اشاره به این موضوع که تلاش تیمش صعود به پلی‌آف آن هم به عنوان تیم پنجم خواهد بود گفت: برای ما ایده‌آل‌ترین حالت ممکن این است که در مرحله نخست پلی‌آف با تیم چهارم بازی کنیم زیرا شکست دادن سه تیم نخست که مدعی قهرمانی هستند و مهره‌های شناخته شده در اختیار دارند کار سختی خواهد بود.





۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن