تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت حمایت از صنعت باعث افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت
حمایت از صنعت باعث افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌شود
معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت،‌معدن و تجارت حمایت از صنعت باعث افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه موجب می‌شود رشد فزاینده‌ای را در حوزه اشتغال داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: حمایت از صنعت باعث افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، محسن صالحی‌نیا در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید سیستم سوخت رسان یورو 6 شرکت اورند پلاستیک در شهرستان ملارد بخش صفا دشت اظهار کرد: درخصوص بهبود وضعیت صنعت و امور مواردی را پیگیر هستیم که با توجه به بررسی‌ها و پیگیری‌ها هفته‌های اخیر در حضور رئیس جمهور تفاهم‌نامه‌های اقدام اولیه را خواهیم داشت. وی افزود: به کارگیری فزاینده فناوری‌های روز و همکاری های مشترک و در کنار آن ارائه و پیگیری آن در حوزه بین‌الملل نیز یکی از سیاست‌های اصلی ما است. صالحی‌نیا گفت: بیشتر برنامه‌های مربوطه در حوزه صنعت را در چارچوب اقتصاد مقاومتی تعیین کرده‌ایم که یک قسمتی از آن بخش نوسازی و به روز رسانی حوزه صنعت است که بسیار تاثیرگذار خواهد بود. معاون امور اقتصادی و صنایع و زارت صنعت،‌معدن و تجارت گفت: سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی را دنبال می‌کنیم و اینکه این حرکات و سرمایه‌گذاری‌ها را امید است بیشتر شاهد باشیم تا در خصوص حمایت از توسعه و صنعت قدم‌های مناسبی برداشته شود. وی گفت: در حال حاضر بیشتر موضوعات ما مربوط به تولید خودور در فرایند یورو 4 است و با این توسعه هر چه در فرایند زنجیروار توسعه مناسب در این حوزه وجود داشته باشد از او تشکر می‌کنیم چرا که این فعالیت‌ها باعث افزایش بیش از پیش در حوزه صنعت و بهبود موارد مربوط به آن می‌باشد. صالحی نیا گفت: در این مورد خودروسازها سهم بالایی دارند و امید است که بیش از پیش از این سرمایه‌گذاری‌ها  و با هدایت‌ها و حمایت‌ها باعث افزایش بهبود و همچنین سرمایه‌گذاری در این حوزه شود. وی در خاتمه متذکر شد: مجموعه وزارت صنعت،‌معدن تجارت در حوزه صنعت در حمایت از صنایع و سرمایه‌گذاران به عنوان دستگاه سیاست‌گذار اقدامات موثری را در حوزه هماهنگی انجام خواهد داد.

94/10/29 - 12:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن