تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جلسه کارگروه سلامت شهرستان بروجن جلوگیری از توزیع مرغ های بالای ۱۸۰۰ گرم مصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: در جلسه کارگروه سلامت شهرستان بروجن جلوگیری از توزیع مرغ های بالای ۱۸۰۰ گرم مصوب شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - در سومین جلسه کارگروه سلامت شهرستان بروجن مقرر گردید، از توزیع مرغ های بالای ۱۸۰۰ گرم جلوگیری شده و دامپزشکی شهرستان نسبت به آموزش به متصدیان مربوطه و آگاهی رسانی به مردم از طرق مختلف مانند نصب پوستر و بنر در مکان های مناسب اقدام نماید.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا؛ در اين جلسه كارگروه كه با حضور كليه اعضاء و به رياست فرماندار شهرستان تشكيل شد ؛ فرماندار ، به نقش و اهميت اين كارگروه در دستيابي به برنامه هاي جامع و بلند مدت در توسعه و پيشرفت شهرستان مطالبي را اظهار داشت.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نيز، توضيحات مبسوطي پيرامون برنامه تحول سلامت در حوزه بهداشت و اقدامات انجام شده در شهرستان بيان نمود و بر اهميت برنامه جامع كشوري پيشگيري و كنترل بيماريهاي قلبي، عروقي تأكيد و مشاركت بين بخشي براي دستيابي به اهداف اين برنامه را خواستار شد.
محمد حسن كرمي، همچنين از پيگيري فرمانداري و كليه اعضا در مورد مصوبات كارگروه سلامت تقدير و تشكر نمود.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان همچنين به شيوع بيماري آنفلوآنزاي خوكي در كشور و شهرستان اشاره كرده و اظهار داشت كه آموزش و رعايت بهداشت فردي و مراجعه به موقع به مراكز بهداشتي درماني و پزشك از مهمترين عوامل كنترل و پيشگيري از ابتلا به بيماري آنفلوآنزا مي باشند.
وي، رفع مشكل فاضلاب شهرك صنعتي كه مشكلات عديده اي را ايجاد و شكايت مردمي را در پي داشته، امحاء بهداشتي زباله هاي عفوني مطب هاي پزشكان، برخورد قانوني با متخلفين توزيع شير را از مهمترين مباحث مطرح شده در اين كارگروه عنوان كرد.
كرمي گفت: همچنين در اين جلسه آمار اتلاف سگ هاي ولگرد۲۷۶ قلاده اعلام شد كه توسط شهرداري هاي شهرهاي بروجن، نقنه، فرادنبه و گندمان انجام شده بود.
گفتني است، فرمانداري، شبكه بهداشت و درمان، شهرداري ها، بخشداري ها، شبكه دامپزشكي، حفاظت محيط زيست، آب و فاضلاب شهري و روستايي، صنعت معدن و تجارت، تعاون روستايي، جهاد كشاورزي، نيروي انتظامي از جمله ادارات اعضاي كارگروه سلامت و امنيت غذايي هستند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




سه شنبه 29 دی 1394 - 09:30:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن