تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815049998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضاسازی گرامیداشت روز هوای پاک در پردیس دانشگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: انجمن های علمی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست در راستای گرامیداشت 29 دی ماه، روز هوای پاک، به فضاسازی تبلیغی در مجموعه پردیس دانشگاه پرداخت.
به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، منطقه خراسان، در این مجموعه تبلیغی علاوه بر طراحی و اجرای بنرهای بیلبوردی، تعدادی پوستر و تراکت با موضوع بزرگداشت این روز آماده سازی شده که همزمان با روز هوای پاک در میان دانشگاهیان دانشگاه منتشر خواهد شد.
همچنین محتوای علمی و فرهنگی با همین موضوع آماده شده که به ترتیب از طریق سیستم پیامکی معاونت فرهنگی برای مشترکین سامانه ارسال می شود.
روز هوای پاک در دنیا تحت عناوین مختلف از جمله روز بدون خودرو، روز بدون دود و... در کشورهای مختلف نامگذاری شده و اقدامات خاصی در این روز جهت تنویر افکار عمومی صورت گرفته است.
در ایران نیز بحران آلودگی هوا در تهران و 6 شهر آلوده آن شامل تبریز، مشهد، اراک، اصفهان، شیراز و اهواز مسئولین ستاد اجرایی کاهش آلودگی هوا را بر این داشت تا به منظور ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه ، از سال ۱۳۷۴ روز ۲۹ دی ماه را به عنوان روز ملی هوای پاک اعلام نمایند.
قدمت روز هوای پاک در ایران از ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

سه شنبه ، ۲۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.khorasan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن