تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814912105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدی از خاطرات بازی کنار احدی می‌گوید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گل‌محمدی از خاطرات بازی کنار احدی می‌گوید
یحیی گل محمدی بعد از شنیدن خبر درگذشت رضا احدی گفت: متاسفانه آقا رضا خیلی زود از میان ما رفت.

گل محمدی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت:من در دو مقطع در سال 72 در تیم تجارت و سال 74 در پرسپولیس با آقای احدی همبازی بودیم.

احدی انسان پاکی بود

فکر می‌کنم او انسان پاکی بود که اهل هیچی نبود. آقا رضا خیلی راحت بود و واقعا  انسان‌دوست داشتنی بود و به نظر من از لحاظ فنی و اخلاقی سرآمد بود. خود من به شخصه خیلی رضا احدی را دوست داشتم. او شخصیت خوب و آرامی داشت. فکر می‌کنم که خیلی زود او از میان ما رفت. من درگذشت او را به جامعه ورزش و خانواده محترمشان تسلیت می‌گویم و امیدوارم ما را در غم خودشان شریک بدانند.

در پرسپولیس و تجارت با آقای احدی همبازی بودم

* شما فکر می‌کنید که آقای رضا احدی در مربیگری به حقش نرسید؟  گل محمدی: آقای احدی از لحاظ فنی بالا بود و من هم‌فکر می‌کنم که موقعیت‌های خوبی هم در عرصه مربیگری داشت اینکه واقعا چه عواملی باعث شده او نتیجه نگیرد را نمی‌دانم.
گل محمدی گفت:من در تجارت و پرسپولیس چند سالی با آقای احدی همبازی بودم البته ایشان از من 9،8 سالی با من، اختلاف سنی داشت. یادم می‌آید که آقای احدی لژیونر بود و سابقه بازی در لیگ آلمان را داشت در آن زمان در فوتبال ایران لژیونر کم بود. او همیشه ما را نصیحت می‌کرد که در فوتبال تمرکز داشته باشید و تلاش کنید تا لژیونر شوید تا در آلمان بازی و زندگی کنید. خدا او را رحمت کند خیلی به ما توصیه می‌کرد که پیشرفت کنیم.

روزهای خوبی در کنار احدی داشتم

 یادم می‌آید که آن زمان کمتر فوتبالیستی ماشین داشت ولی آقای احدی یک ماشین گران‌قیمت داشت که گاهی از تمرین که برمی‌گشتیم در ماشین اش می‌نشستم دم‌ودستگاه ماشینش را نگاه می‌کردیم. او هم ما را نصیحت می‌کرد. خدا رحمتش کند چه روزهای خوبی بود. من آن زمان خیلی جوان بودم.

خوشحالم که ذوب در جام شهدا حضور دارد

من خیلی خوشحالم که ذوب‌آهن در جامی هستیم که بنام شهدا است. افرادی که با گذشتن از جان خودشان آرامش را به ما هدیه دادند. امیدوارم که شان این جام حفظ شود.  این دیدارها برای ذوب حکم بازی تدارکاتی را دارد. البته ما یک دیدار با سپاهان انجام دادیم و فردا هم یک بازی دیگر برگزار می‌کنیم ولی در کل این بازی‌ها با توجه به اینکه قهرمان دارد بیشتر تیم ما را در شرایط مسابقه قرار می‌دهد و به نظم و انضباط تیمی ما بعد از تعطیلات کمک می‌کند.

از روند نقل و انتقالات ذوب راضی‌ام

شما در مورد فصل نقل و انتقالات از من سوال کردید. باید یگویم که من بازیکنان مورد نظرم را جذب کردم و از این بابت از راضی هستم. امیدوارم که بازیکنان تازه‌وارد ما هم لیاقت خودشان را نشان دهند، هر چند که من می‌دانم تازه‌واردها به زمان بیشتری نیاز دارند.همه بازیکنانی که به ذوب اضافه شدند از لحاظ فنی و شخصیتی در حد بالایی قراردادند و من می‌دانم که به ما کمک خواهند کرد.

حق نداریم از تیم ملی امید ناراحت شویم

در مورد دیدارهای تیم ملی امید ایران در رقابت‌های مقدماتی المپیک هم باید بگویم که من دو دیدار ایران را دیدم. فکر می‌کنم بچه‌های ما در بازی اول مقابل سوریه کار را تمام کردند و جواز صعود به مرحله بعد رقابت‌ها را تضمین کردند. هر چند که امروز ما با چین بازی داریم. ولی چین نمی‌تواند حریف قدری برای ایران نیست و برای همین من به آینده تیم ملی امیدوارم. به نظر من ما حق نداریم که از تیم ملی امید ناامید شویم و باید به آن‌ها برای موفقیت روحیه بدهیم.

یحیی گل محمدی (سرمربی) ذوب آهن اصفهان رضا احدی

ارسال به تلگرام


16:20  1394/10/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن