تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820678639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد قاطع دستگاه قضا با معتادان در صورت عدم ترک پس از ۶ ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: معاون دادستان زنجان گفت: مسئولان کمپهای ترک اعتیاد معتادانی را که پس از ۶ ماه اقدام به ترک نکنند می توانند به دستگاه قضایی معرفی و حکم زندان برای این افراد صادر می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، محمدرضا احمدی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان با اشاره به اینکه میزان جرایم در نظر گرفته شده برای مجرمان با قیمت مواد مخدر همخوانی ندارد، اظهار داشت: میزان جریمه نقدی ناشی از حمل مواد مخدر بسیار پایین تر از قیمت فروش آن در بازار است.
احمدی با تاکید بر اینکه متاسفانه در حوزه جرایم مواد مخدر پیش بینی های لازم در مورد متناسب شدن با تغییرات تورمی و غیره در نظر گرفته نشده است، تصریح کرد: تناسب سازی میزان مجازاتها در بخش مواد مخدر باید در دستور کار قانونگذاران قرار گیرد.
معاون دادستان زنجان به تعیین تکلیف اموال توقیفی از مجرمان اشاره کرد و افزود: این اموال یا باید مصادره شده و به بیت المال تحویل داده شود و یا اینکه با صدور مجوز این اموال به فروش رفته و به حساب دبیرخانه واریز شود.
وی با بیان اینکه کمپهای ترک اعتیاد مسیر اشتباهی را سیر می کنند، عنوان کرد: دستگاه قضا قاطعیت لازم را در مورد برخورد با معتادانی که در کمپها پس از مهلت قانونی اقدام به ترک نکنند را دارد.
احمدی بیان کرد: مسئولان کمپهای ترک اعتیاد معتادانی را ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
برخورد قاطع دستگاه قضا با معتادان در صورت عدم ترک پس از ۶ ماه






دوشنبه ، ۲۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن