تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش بودجه پژوهش و فناوری در سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افزایش بودجه پژوهش و فناوری در سال آینده
معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش بودجه پژوهش و فناوری در سال آینده خبر داد.


علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه علی‌رغم شرایط بودجه‌ای مبلغ بودجه پژوهشی سال آینده را از 57 هزار میلیارد ریال در سال 94 به 120 هزار میلیارد ریال افزایش داده است.


وی گفت: افزایش بیش از دو برابری بودجه پژوهشی کشور در سال آینده بسیار چشمگیر بوده و با این افزایش سهم بودجه پژوهشی کشور از 0.48 درصد به بالای یک درصد افزایش داشته است.


دلیری تأکید کرد:‌ این موضوع برای نخستین بار اتفاق افتاده است و نشان دهنده‌ی اهمیت ویژه دولت بر توسعه پژوهشی و فناوری بوده است.


معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به بودجه پژوهشی سال‌های گذشته تصریح کرد: در سال‌های قبل بودجه پژوهش و فناوری کشور به دلیل نبود خروجی کاربردی از این طرح‌ها افزایش نداشت و انگیزه‌ای برای افزایش بودجه پژوهشی کشور وجود نداشت.


وی بیان کرد: در سال‌های آینده اولویت دولت باید تولیدات دانش‌بنیان باشد و باید با اختصاص بودجه بیشتر به پژوهش و فناوری و محصولات دانش‌بنیان آن را جایگزین نفت خام در کشور کنیم.


دلیری خاطرنشان کرد: در سال آینده هماهنگی‌های لازم برای تدوین یک برنامه مدون با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را خواهیم داشت طرح‌ها و پژوهش‌های فناوری باید به سمت کاربردی شدن پیش برود تا از این طریق محصولات بیشتری در کشور تولید شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.






۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن