تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816695986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنسیس جی ۹۰ در اولین نگاه+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جنسیس جی ۹۰ در اولین نگاه+تصاویر
از گزینه های مهم این خودرو می‌توان به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، هد‌آپ دیسپلی، صندلی الکتریکی راننده با قابلیت تنظیم در ۲۲ جهت مختلف، سیستم صوتی لکسیکون با ۱۷ اسپیکر و سیستم سرگرمی برای بخش عقب اشاره کرد.
گروه خواندنی های نامه نیوز - هیوندایی در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ از نخستین پیشرانه‌ی توربوشارژر دوقلوی خود رونمایی کرد. این پیشرانه‌ی جدید در کنار مجموعه‌ای از امکانات ایمنی و رفاهی در محصول جدید جنسیس با نام جی ۹۰ گرد آمده‌اند. برای آشنایی بیشتر با لوکس‌ترین محصول هیوندای، با ما همراه باشید.




جنسیس جی ۹۰ سال ۲۰۱۷ (2017 Gensis G90) نه تنها باید انتظارات لازم را برای جانشینی هیوندایی سنتنیال سدان برآورده کند بلکه باید بتواند توقعات به وجود آمده از هیوندایی در پی تاسیس برند لوکس جنسیس را نیز پاسخ دهد. جی ۹۰ سال ۲۰۱۷ همانند مدل قبلی‌اش از پیشرانه‌ی هشت سیلندر ۵ لیتری با توان ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۵۲۰ نیوتون‌متر بهره می‌برد. اما مدل دیگری هم در کنار نمونه‌ی استاندارد ارایه شده که شاید بتوان گفت تحول اصلی این خودرو هم مربوط به همین مورد باشد. در نمونه‌ی مجهز به توربوشارژر، پیشرانه‌ی ۳.۳ لیتری شش‌سیلندر با توربوشارژر دوقلو استفاده شده است که این سیستم در مجموع توانی به میزان ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتون‌متر فراهم خواهد کرد. هر دو پیشرانه‌‌ی مذکور به سیستم انتقال توان خودکار ۸ سرعته مجهز خواهند شد. بر اساس گزارش هیوندایی این مدل نسبت به نمونه‌ی استاندارد ۸ کیلوگرم سبک‌تر است. در حالت استاندارد، جی ۹۰ به صورت رانش در عقب است. اما حالت رانش چهارچرخ این خودرو هم در حالت سفارشی ارایه شده است که می‌تواند تا مقدار ۴۰ درصد گشتاور تولیدی را در مسیرهای برف یا یخ به چرخ‌های جلو هدایت کند یا اینکه بسته به نیاز خودرو در مسیرهای هموار و سرعت‌های زیاد همه‌ی گشتاور را به چرخ‌های عقب اختصاص دهد.
2017 hyundai genesis g90 front three quarter 764b6
بنا بر اعلام کمپانی هیوندایی، جی ۹۰ در زمینه‌ی پیمایش، هدایت و فرمان‌پذیری بهبودهای زیادی تجربه کرده و علاوه بر این برای کنترل هر چه بیشتر آلودگی صوتی، شیشه‌ی عقب عایق‌کاری بهتری را در این مدل به خود می‌بیند. ساختار جدید هم با عنوان سیستم کنترل تعلیق تطبیقی جنسیس روی این خودرو به کار رفته است که باعث کنترل بهتر بدنه می‌شود و همچنین بهره‌گیری از دیسک‌های بزرگتر در ترمز منجر به بهبود کارکرد سیستم ترمز شده است. جنسیس جی ۹۰ بسیاری از مشخصه‌های ظاهری را از جنسیس سدان فیس‌لیفت، به ارث برده است و از جمله‌ی این بازنگری‌ها می‌توان به جلو‌پنجره‌ی پنج‌وجهی بزرگ و طراحی کاپوت بهتر اشاره کرد. رینگ‌های ۱۹ اینچی و پوشش کرومی پیرامون درها و بخش پایینی سپر عقب همه باعث شده‌اند تا با طراحی جسورانه و زیبایی روبرو باشیم. گفتنی است که جی ۹۰ نسبت به سنتنیال، تنها ۴ سانتی‌متر طول بیشتری دارد اما در عوض فاصله‌ی محورهای عقب و جلو در آن ۱۱ سانتی‌متر افزایش یافته است که این تغییر می‌تواند باعث فراهم آمدن فضای داخلی بیشتر برای سرنشینان شود.
2017 hyundai genesis g90 interior c683a
جنسیس از رنگ‌های تقریبا سرد و بی‌روحی برای نمای بیرونی جی ۹۰ استفاده کرده است. رنگ‌های سفید، مشکی، قهوه‌ای، نقره‌ای و خاکستری از نمونه‌های استاندارد در نظر گرفته شده برای این خودرو هستند. خوشبختانه نمای داخل خودرو نسبت به رنگ‌های بیرونی کمی جسورانه‌تر طراحی شده است. استفاده از چوب‌ ممتاز در بخش‌هایی از داخل کابین و استفاده از دوخت‌های چرم ناپا در حاشیه‌ی داشبورد از نکات قابل توجه کابین است. دسته‌ دنده نیز مورد بازطراحی قرار گرفته است و نسبت به گذشته مکان کمتری اشغال می‌کند. از دیگر مواردی که ارزش یادآوری دارد می‌توان به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، هد‌آپ دیسپلی، صندلی الکتریکی راننده با قابلیت تنظیم در ۲۲ جهت مختلف، سیستم صوتی لکسیکون با ۱۷ اسپیکر و سیستم سرگرمی برای بخش عقب با دو نمایشگر ۹.۲ اینچی (این مورد تنها برای مدل‌های ۸ سیلندر در دسترس است) اشاره کرد.
2017 hyundai genesis g90 rear side 3839b
در بخش سیستم‌های ایمنی هم می‌توان به مواردی از جمله سیستم ترمز خودکار با تشخیص رهگذران، سیستم هدایت خودرو در خطوط بزرگراه، کروز کنترل هوشمند و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد. جنسیس جی ۹۰ راهی بازارهای ایالات متحده، چین، روسیه و خاورمیانه خواهد شد. پس از رونمایی از این خودرو، جنسیس قصد دارد تا در پنج سال آینده پنج مدل مختلف در کلاس‌های متفاوت خودرویی را معرفی کند. کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Detroit Auto Show 2016 مشاهده کنید.
منبع motortrend






۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن