تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816498086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در کردستان: حادثه 28 دی 65 سنندج برای همیشه باید زنده نگه داشته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نماینده ولی فقیه در کردستان: حادثه 28 دی 65 سنندج برای همیشه باید زنده نگه داشته شود استان‌ها > کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد شهدای 28 دی سال 65 سنندج گفت: در این روز سنندج هدف بمباران دشمن قرار گرفت و حدود 10 هزار نفر آسیب دیدند که چنین حوادثی باید زنده نگه داشته شود تا همواره جنایتکاری های دشمن یادآوری شده و درسی برای جوانان باشد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در دیدار با اعضاء ستاد گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 28 دی 65 سنندج با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه حماسی و جهادی تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه اسلامی ماست و با روحیه جهادی، حماسی، شهادت و ایثارگری است که می توان به پیشرفت دست یافته و مانع از نفوذ دشمن در کشور شد. وی گفت: آمریکا در جریان مذاکرات هسته ای، منافع خود را در کنار آمدن با ایران و نه رژیم صهیونیستی و عربستان دید، ولی نباید فراموش کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست و این امر را بارها نشان داده است. به گفته وی سیاست آمریکا به گونه ای است که هر جا منافعش باشد به آن سمت می رود بنابراین آمریکا همچنان دشمن ما است.
وی گفت: تحریم های دشمنان علیه ملت ایران در چند سال اخیر بسیار ظالمانه بود و با هدف فلج شدن کشور از سوی آنان به کار گرفته شد اما این تحریم ها نه تنها کشور را متلاشی نکرد بلکه سبب خودکفایی و استقلال در بسیاری از زمینه ها از جمله صنایع دفاعی و موشکی شد. نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: در مذاکرات هسته ای، ایران توانست حق خود را که غنی سازی اورانیوم است بگیرد و این تکنولوژی را به طور صلح آمیز به کار ببرد در صورتی که کشورهای دیگر که ضعیف بودند نتوانستند به این حق خود برسند بنابراین این امر، نشانه اقتدار و عظمت کشور ماست که به برکت خون شهدا به دست آمده است.
به گفته وی ساخت بمب اتمی از نظر فقهی و شرعی جایز نیست و ایران هیچ وقت چنین قصدی نداشته است. وی با اشاره به تدبیر و اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اوایل انقلاب اسلامی، ایران قدرت اقتصادی و پیشرفت نظامی چندانی نداشت اما هوشمندی و درایت رهبری و برکت خون شهدا مانع از آسیب رسیدن به ایران اسلامی و چند پاره شدن کشور شد در صورتی که برخی کشورهای منطقه عروسک خیمه شب بازی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و در حال فروپاشی هستند.
آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه به عزت و عظمت شهدا در پیشگاه خداوند متعال اشاره و اظهار کرد: این شهدا هستند که توانستند با جانفشانی، راه درست و صحیح اسلام و عزتمندی را به ما نشان دهند. وی با اشاره به مقام شهدا در اسلام گفت: ویژگی اسلام در این است که انسان ها را به گونه ای بار می آورد که برای شهادت آماده بوده و همواره در آرزوی رسیدن به این مقام ارزشمند باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شهدا را انسان های صالحی دانست که در جهت اصلاح جامعه گام برداشتند و خاطر نشان کرد: این شهدا هستند که می توانند انسان ها را از ظلمت و سیاهی دور کرده و آنها را نجات داده و به راه خدا ببرند. وی گفت: راه شهدا، راه عزت است و آنان از ارزش والایی برخوردار هستند و همانطور که حضرت علی(ع) آن زمان که در محراب با تمام تلاش ها و مجاهدت های طول عمر شریف شان به شهادت رسیدند فرمودند سوگند به خدای کعبه رستگار شدم. آیت الله حسینی شاهرودی با بیان این که شهدا شافع انسان ها در روز قیامت هستند افزود: جایگاه شهدا و مقام شهادت در پیشگاه خداوند تا جایی است که آنها را به عنوان یکی از شفاعت کنندگان انسان در روز قیامت قرار داده است.
وی به جنایات صدام در جنگ اشاره و تصریح کرد: خون شهدا همواره در حال جوشش بوده و زنده است بنابراین در جامعه تاثیرگذار هستند و ظالمان را از بین می برند همانطور که از بین رفتن صدام نتیجه خون شهدا بود. نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: آل سعود نیز با اعدام شیخ نمر که تنها جرمش دفاع از اسلام و اعتراض به جنایات آنان نسبت به اسلام بود سرنوشتی همانند صدام پیدا می کنند همانطور که در حال حاضر مشاهده می شود آنان در منطقه در حال از دست دادن، ثروت و اقتدار خود هستند و دشمن برای کشورشان خواب فروپاشی و چند قسمتی شدن را دیده است.

کلید واژه ها: استان کردستان -




دوشنبه 28 دی 1394 - 14:44:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن