تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات رسانی به گردشگران ارتقاء می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خدمات رسانی به گردشگران ارتقاء می یابد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از چاپ و نشر 695هزار و 700جلد کتاب در 9 ماهه امسال خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ دي ساعت 13:00

خبرگزاری پانا+

فیروز فاضلی گفت: استان گیلان در مدت یادشده با 506 عنوان و 695هزار و 700جلد کتاب در رده ششم استان های کشور از لحاظ چاپ و نشر قرارگرفته است.
وی اظهار کرد:در 9ماهه نخست سال 94در گیلان ، 463 عنوان کتاب تالیف، 381 عنوان چاپ اول، 125 عنوان کتاب چاپ مجدد شده است.
وی افزود:این کتاب ها توسط 40 ناشر فعال و 10 ناشر مولف استان به چاپ رسیده است.
فاضلی در ادامه با بیان این که کتاب به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای اصلی در مقوله فرهنگ مطرح است، اظهارکرد: با کاربردی کردن فرهنگ مطالعه در جامعه می ‎توان شاهد افزایش شور و نشاط در جامعه بود.
وی نیازسنجی جامعه برای مطالعه را مهم خواند و گفت: تا نیازی نباشد، مطالعه معنا پیدا نمی کند و احساس نیاز در جامعه هدف جوانان و نوجوانان برای مطالعه حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد:بعد از تهران،قم،خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی، گیلان رتبه ششم را در کشور از لحاظ تعداد کتاب های چاپ شده داراست.
وی بیان کرد :عناوین کتاب های چاپ شده استان گیلان در 9 ماه نخست سال 94 در مقایسه با 9 ماه نخست سال 93 از رشد 16/40 درصدی برخوردار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن