تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806870945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مسئولان اداره کل و فدراسیون شنا آئین تجلیل از مدال آوران شنا، شیرجه و واترپلوی استان تهران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مسئولان اداره کل و فدراسیون شنا
آئین تجلیل از مدال آوران شنا، شیرجه و واترپلوی استان تهران برگزار شد
آئین تجلیل از مدال آوران شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران‌ صبح روز گذشته در سالن آمفی تئاتر دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها برگزار شد.

خبرگزاری فارس: آئین تجلیل از مدال آوران شنا، شیرجه و واترپلوی استان تهران برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هیأت شنا استان تهران نوشت بعد از تغییر و تحول در مدیریت هیات شنای استان تهران و درج شعار "پیش بسوی دستیابی بعنوان برترین هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کشور" در اولویت کاری این مجموعه، آئین تجلیل از افتخارآفرینان استان تهران بعنوان ارکان اصلی شنای پایتخت بمنظور ایجاد دلگرمی در بین خانواده شنای استان تهران در دستور کار قرار گرفت. به همین منظور ظهر روز گذشته مسئولین اداره کل استان تهران، فدراسیون شنا ، هیات شنای استان، جمعی خانواده شنای استان و اهالی رسانه گرد هم آمدند تا در این مراسم با شکوه شرکت کنند. حسن میرزا آقابیک معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به لزوم بر وفاق بین ورزشکاران، مربیان و فدراسیون شنا تاکید کرد و گفت: همدلی بین همه ارکان این رشته مادر می تواند نوید بخش روزهای طلایی باشد و شکی نیست با پتانسیل موجود در این رشته و حمایت مجموعه های مختلف از جمله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می توانیم در آینده در رویدادهای بزرگ هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه ی استخرها در همه رده های سنی باید تیم داری کنند چرا که این مسئله باعث می‌شود در هر محله استعدادهای خوب پیدا شوند و در نهایت باعث می‌شود تا این رشته از پایه پیشرفت کند.

معاون اداره کل استان تهران در پایان از انتصاب کریمی به عنوان سرپرست هیأت شنای پایتخت ابراز خرسندی کرد و گفت: با انتصاب این فرد که از کارشناسان و آگاهان این رشته رشته بوده و هست به عنوان سرپرست هیات قطعا موفقیت های روز افزون در ورزش شنای استان را بهمراه خواهد داشت که در این زمینه برای وی و تمامی همکارانش آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا هم ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت جدید هیات شنای استان تهران یادآور شد: همدلی و اتحاد خانواده شنا باید در اولویت برنامه ها و اهداف این مجموعه قرار گیرد که در این خصوص باید اعتراف کنم طی چند ماه گذشته شاهد حرکات و فعالیتهای بسیار ارزشمندی بوده ایم.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به سنین پایه، استعداد یابی و شناسایی چهره های مستعد تاکید کرد: با برگزاری کلاس‌های متعدد و استعدادیابی مناسب می‌توان سرمایه‌گذاری خوبی در رده‌های پایه انجام داد که ماحصل آن کسب نتایج عالی در مسابقات بین الملی و ملی مختلف خواهد بود.

مهندس کریمی، سرپرست هیأت شنای استان تهران نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور تمامی مدعوین اظهار داشت: تلاش ما بر این است که در سال آینده عنوان برترین هیئت استان تهران و در نهایت برترین هیات شنای کشور را به دست آوریم تا شنای تهران به جایگاه اصلی خود در کشور بازگردد و باز هم شاهد حضور شناگران تهرانی در تیم‌های ملی شنا،‌ شیرجه و واترپلو باشیم.

وی در ادامه به برنامه های آتی هیات اشاره کرد و حضور در مسابقات بین المللی با نام هیات شنای استان تهران را زیر نظر و با هماهنگی فدراسیون شنا را جزو اصلی ترین فعالیتها و اولویتهایش دانست.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده، مدال آوران و افتخار آفرینان شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران با جوایزی که از سوی هیات و شرکت زرماکارون تهیه شده بود تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم، حسن میرزا آقابیک معاون اداره کل ورزش و جوانان و استان تهران، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ، غلامحسین کریمی سرپرست هیأت شنای استان تهران و مسئولین دانشگاه علمی کاربردی زر حضور داشتند.

94/10/28 - 12:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن