تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکلیف ورزشگاه سرخابی ها مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تکلیف ورزشگاه سرخابی ها مشخص شد




قرعه‌کشی واگذاری دو ورزشگاه در تهران به دو تیم پرطرفدار پایتخت در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان انجام شد.





خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره انتخاب ورزشگاه‌های امام رضا(ع) و شهید کاظمی در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تشکیل شد.

مقرر است بر اساس قرعه‌کشی انجام شده ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار باشگاه استقلال و ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

در این نشست اعضای هیئت مدیره دو باشگاه از مساعدت و همکاری شهرداری تهران و اعضای شورای شهر اسلامی شهر تهران در این رابطه تشکر و قدردانی کردند.

همچنین جلسه‌ای دیگر در سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور نمایندگان دو باشگاه و نماینده معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و مسئولین سازمان شهرداری تشکیل می‌شود تا در مورد نحوه واگذاری و بهره‌برداری تصمیم‌گیری لازم به‌عمل آید.






تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن