تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد ابلاغ دستورالعمل تشکیل ستاد مدیریت بحران کلانشهر تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد
ابلاغ دستورالعمل تشکیل ستاد مدیریت بحران کلانشهر تبریز
در آخرین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تبریز دستور العمل ارسالی وزارت کشور در خصوص نحوه تشکیل ستاد مدیریت بحران کلانشهر تبریز از سوی معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی ابلاغ شد .

خبرگزاری فارس: ابلاغ دستورالعمل تشکیل ستاد مدیریت بحران کلانشهر تبریز



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد صادق پورمهدی در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری تبریز گفت: بر اساس دستورالعملی که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است شهردار کلانشهر تبریز، رئیس ستاد مدیریت بحران کلانشهر تبریز خواهد بود. وی افزود: بر اساس این دستورالعمل معاون خدمات شهری و  یک عضو دیگر به انتخاب شهردار تبریز، به عنوان دو جانشین شهردار در این ستاد حضور خواهند داشت. پور مهدی درخصوص دیگر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری تبریز گفت: مدیرکل دفتر شهری  استانداری، مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری دیگر اعضای این ستاد خواهند بود. پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری تبریز با حضور معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، فرماندار تبریز و مدیرکل دفتر بحران آذربایجان شرقی برگزار شد.

94/10/27 - 18:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن