تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804112908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده انتظامی گیلان: رد صلاحیت‌شدگان اعتراض خود را از مجاری قانونی انجام دهند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان:
رد صلاحیت‌شدگان اعتراض خود را از مجاری قانونی انجام دهند
جانشین فرمانده انتظامی گیلان به فرصت کافی برای ارائه مدارک رد صلاحیت‌شدگان اشاره کرد و گفت: رد صلاحیت‌شدگان فرآیند اعتراضی خود را باید از طریق مجاری قانونی انجام دهند.

خبرگزاری فارس: رد صلاحیت‌شدگان اعتراض خود را از مجاری قانونی انجام دهند



به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد مهرگان عصر امروز در جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی دادگستری گیلان اظهار کرد: اسفند ماه امسال یکی از رویدادهای بسیار مهم برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم. وی ایجاد نظم و امنیت قبل، ‌حین و پس از انتخابات را از مأموریت‌های ناجا عنوان کرد و افزود: برخورد با جرایم انتخاباتی از دیگر ماموریت‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود. رئیس کارگروه رصد فضای مجازی گیلان با بیان اینکه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات چهار کلیدواژه رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد انتخابات است، تصریح کرد: نقش دستگاه‌ها در تحقق مؤلفه‌های مذکور بی‌بدیل و تأثیرگذار است. مهرگان متذکر شد: اخبار و اطلاعاتی که از دشمن به مجموعه انتظامی می‌رسد نشان می‌دهد دشمن درصدد ایجاد تهییج مردم و امنیتی کردن فرآیند برگزاری انتخابات است. وی با تأکید براینکه انتخابات باید در بستر اجتماعی برگزار شود، بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد ناامنی انتخابات را به طرف تنش هدایت کند. جانشین فرمانده انتظامی گیلان به سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن از اکنون هجمه به طرف تشکیک در انتخابات را آغاز کرده و تلاش می‌کند میزان مشارکت مردم در حد بسیار گسترده‌ای کاهش پیدا کند. مهرگان خواستار اقدام‌های پیشگیرانه در مقابله با ترفندهای دشمن شد و اظهار کرد: احراز صلاحیت‌ها اعلام شده و فرصت کافی برای ارائه مدارک رد صلاحیت‌ها وجود دارد. وی با بیان اینکه فرآیند اعتراض‌ها باید از طریق مجاری قانونی انجام شود، خاطرنشان کرد: جلوگیری از تسریع اعتراض‌های فردی به طرف اعتراض‌های جمعی حائز اهمیت است. رئیس کارگروه رصد فضای مجازی گیلان به فرصت در زمان تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی دشمن در راستای درگیری نامزدها است. مهرگان با اشاره به اینکه امر مذکور در فضای مجازی رقم خورده است، بیان کرد: با سایت‌هایی که به درگیری بین نامزدهای انتخاباتی دامن می‌زنند با هماهنگی مقام قضایی برخورد می‌شود. وی درگیری بین ستادهای انتخاباتی، بد اخلاقی و تهییج هواداران ستادها را از برنامه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: دامن زدن به مطالبات عمومی و تحریک احساس مردم از دیگر برنامه‌های دشمن است. جانشین فرمانده انتظامی گیلان متذکر شد: دادن وعده‌های بدون پشتوانه به مردم مبنی بر تبدیل بخش به شهر و شهر به شهرستان مطالبات پس از انتخابات را شکل می‌دهد و از اکنون باید دقت لازم در این زمینه انجام شود. مهرگان دقت در برگزاری روز انتخابات را از موضوع‌های مهم برشمرد و تصریح کرد: جلوگیری از خرید و فروش آرا از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی در انتخابات است. وی با بیان اینکه در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در بعضی از شهرها شاهد مشارکت 105 تا 110 درصدی بودیم، خاطرنشان کرد: موضوع مذکور با جابه‌جایی مردم به‌ویژه از استان‌های همجوار انجام شده است. رئیس کارگروه رصد فضای مجازی گیلان به حرکت سایت‌های بدون مجوز به طرف بی‌قانونی اشاره کرد و گفت: در دوره کنونی استفاده فراگیر از فضای مجازی اتفاق افتاده و برخورد قضایی با متخلفان مد نظر است.

94/10/27 - 17:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن