تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش تند ماتیوس به توهین مدیر شالکه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: واکنش تند ماتیوس به توهین مدیر شالکه
بعد از آنکه مدیر شالکه با ناراحتی از نقد ماتئوس سواد او را زیر سوال برد، از سوی این پیشکسوت ملی آلمان کودکستانی خطاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، هورس هلت ،مدیر ورزشی باشگاه شالکه، با عصبانیت خطاب به لوتار ماتیوس گفته است:" من شک دارم که ماتئوس بتواند بیلان یک باشگاه را در دست بگیرد و حتی آن را بدون اشتباه بخواند."
اما ماجرا چه بود؟ روزنامه "اکیپ" چاپ فرانسه از توافق نهایی لروی سانه ،ستاره بیست ساله شالکه، با بارسلونا خبر داد و حال آنکه هلت ادعا کرد از این اتفاق هیچ خبری ندارد. او که از سال 2010 مدیریت شالکه را برعهده دارد از بیلان ترانسفرهایی که در این مدت انجام داده و فقط از قبل انتقال نویر به بایرن و دراکسلر به وولفسبورگ 63 میلیون یورو به حساب باشگاه واریز شده با افتخار یاد می‌کند. اما مایل نیست به کرات در این مورد به سخنرانی بپردازد.

با این حال بیلد ادعا کرد او از اینکه منتقدان فقط به نتایج منفی دوران مسئولیتش در شالکه می‌پردازند ناراحت و عصبانی است و عقیده دارد بویژه با نادیده انگاشتن دو ترانسفر بزرگی که انجام داده در حقش بی‌انصافی می‌کنند. حتی باشگاه شالکه هم قرارداد او را تمدید نمی‌کند و چندی است اعلام شده کریستین هایدل را جانشین او خواهند کرد؛ اتفاقی که تا تحقق آن فقط یک امضا باقی مانده است. مجموع این عوامل موجب شد لوتار ماتیوس در ستون دائمی‌اش در "بیلد اشپورت" راجع به هلت بنویسد:" فروش مانوئل نویر و جولیان دراکسلر بیلان ترانسفرهای هلت را به جهت مثبت هدایت کردند، وگرنه غیر از آن هیچ کاری از دستش برنمی‌آید. او این روزها دیگر فقط یک پیک است که شالکه نگهش داشته تا قراردادها را امضا کند و عکسش روی وبسایت این باشگاه باشد.
"هلت با دلخوری شدید از این نوشتار در مصاحبه‌ای گفت:" بدون شک ماتیوس یکی از بزرگترین فوتبالیست‌هایی است که فوتبال آلمان تربیت کرده است. اما نتایج او به عنوان مربی به روشنی معرف حضور همگان هست! اما با اینکه او حالا به عنوان کارشناس راجع به چیزهایی می‌نویسد که آشکارا هیچ دانش و تجربه‌ای در آن ندارد، به هیچ ترتیبی به ادعاهایش اعتماد نمی‌کنم."

اما واکنش نهایی ماتیوس به این اظهارات جالب بود:" چقدر حیف که هورس هلت به یک نقد بی‌طرف و واقع‌بینانه با خصومت و تسویه‌حساب شخصی واکنش نشان داد. احساس می‌کنم رفتارش کودکستانی است."

لوتار ماتیوس

ارسال به تلگرام


09:37  1394/10/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن