تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص وام به شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره 14 درصد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اختصاص وام به شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره 14 درصد
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص وام به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ با بهره 14 درصد جهت اقدام فناورانه خبر داد.


بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیانی که با صندوق نوآوری و شکوفایی قرار داد بسته‌اند وام‌هایی با بهره 20 درصد و 17 درصد دریافت کرده‌اند که اگر تا انتهای کار خوب عمل کنند گروه نظارت صندوق اقدام فناوری آن‌ها را تائید می‌کند. 


وی بیان کرد: در ابتدای واگذاری وام به شرکتهای دانش‌بنیان میزان 20 درصد مصوب شد پس از آن به 17 درصد کاهش یافت و تعداد دیگری از شرکتها از این وام بهره‌مند شدند و در پایان نرخ بهره وام صندوق نوآوری و شکوفایی به 14 درصد رسیده است. 


سلطانی تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان از لحاظ مالی اگر در باز پرداخت اقساط خوش‌حساب باشند در پایان نرخ بهره وام‌های آن‌ها به میزان 14 درصد محاسبه می‌شود. 


رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اقدام جدید این صندوق تصریح کرد: در طی یکی دو سال اخیر یک فعالیت جدید در صندوق نوآوری و شکوفایی راه‌اندازی شده و آن‌ ایجاد مجتمع های فناوری در دانشگاه‌ها و واگذاری آن‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان است. 


وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مجتمع فناوری دانشگاه شریف خریداری شده و در حال واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان است و همچنین احداث مجتمع فناوری در دانشگاه‌های تربیت مدرس و صنعتی امیر کبیر نیز رو به اتمام است. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.






۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن