تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی ۶۰۰ انگلیسی خواستار پیوستن به داعش


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
شناسایی ۶۰۰ انگلیسی خواستار پیوستن به داعش
هاموند خبر داد:
شناسایی ۶۰۰ انگلیسی خواستار پیوستن به داعش وزیر خارجه انگلیس از شناسایی ۶۰۰ تبعه این کشور که قصد پیوستن به گروه تروریستی داعش را داشتند خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، «فیلیپ هاموند» با اعلام این مطلب در ادامه گفت: از طریق همکاری های اطلاعاتی که با ترکیه در خصوص فعالیت های داعش و عضوگیری آن داشتیم موفق به شناسایی ۶۰۰ انگلیسی که قصد پیوستن به این گروه را داشتند شدیم.

بر اساس این گزارش، در میان کشورهای اروپایی فرانسه و انگلیس بیشترین عضو را در گروه تروریستی داعش دارند.

در همین رابطه چندی پیش «خالد محمود» یکی از نمایندگان مسلمان مجلس عوام انگلیس با اشاره به نادرست بودن آمارهای ارائه شده توسط دولت این کشور در مورد تعداد افرادی که از بریتانیا برای پیوستن به داعش به عراق و سوریه رفته اند گفت هم اکنون دو هزار انگلیسی در این گروه تروریستی حضور داشته و در حال جنگ هستند.

محمود با زیر سوال بردن آمارهایی که از سوی مقامات و نهادهای انگلیسی در مورد حضور ۵۰۰ انگلیسی در میان اعضای داعش منتشر می شود، گفت: به اعتقاد من حضور دو هزار انگلیسی در میان اعضای داعش درست تر است.

این نماینده مسلمان مجلس عوام در ادامه گفت: مقامات می گویند که ۵۰۰ افراطی انگلیسی عضو داعش هستند اما آمار حقیقی سه و یا چهار برابر این تعداد است.

بر اساس آمارهایی که در شبکه های اجتماعی انگلیس منتشر شده روزانه ۲۰ انگلیسی با سفر به عراق و سوریه به داعش می پیوندند و این در حالی است که پیشتر اعلام شده بود در هر هفته فقط پنج انگلیسی به داعش می پیوندند.
 

منبع: مهر


94/10/26 - 15:02 - 2016-1-16 15:02:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن