تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818955127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فابیوس راهی امارات و عربستان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فابیوس راهی امارات و عربستان می‌شود
لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه دوشنبه (18 ژانویه) سفر دو روزه خود به امارات و عربستان را آغاز می‌کند.
آفتاب : به گزارش  روزنامه الیوم السابع مصر، رومان نالان، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد، فابیوس روز دوشنبه سفر دو روزه خود به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شامل امارات و عربستان را آغاز می‌کند.


نادال اظهار داشت، سفر فابیوس به امارات با هدف افزایش سطح روابط دو جانبه خواهد بود و وی در این سفر با محمد بن زاید آل نهیان، ولی عهد ابوظبی، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات و محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس و نخست وزیر امارت و حاکم دوبی دیدار خواهد کرد.


به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه افزود: فابیوس در فعالیت‌های نشست 2016 سران 9 کشور با موضوع "انرژی در آینده" در ابوظبی شرکت خواهد کرد.


در این نشست بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل و انریکه پنیا نیتو، رئیس جمهور مکزیک نیز حضور خواهند داشت و قرار است وی درباره پیگیری و اجرای توافقنامه پاریس در مورد آب و هوا سخنرانی کند.


وی افزود: وزیر خارجه فرانسه در این سفر با برخی از تصمیم گیرندگان امارات و نمایندگانی از جامعه کسب و کار فرانسه دیدار خواهد کرد و سه شنبه به ریاض رفته و با مقامات عالی رتبه عربستان دیدار می‌کند. در این دیدارها نسبت به تقویت روابط سیاسی و اقتصادی پاریس و ریاض که در سایه شرایط پرتنش منطقه خاورمیانه یکی از شرکای اصلی فرانسه محسوب می‌شود، بحث می‌شود.


نادال ادامه داد: گفت‌وگوهای فابیوس در ریاض بر بحران سوریه و پیامدهای آن برای کشورهای منطقه به ویژه لبنان نیز متمرکز خواهد بود.











تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن