تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815031132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاپ سومین جلد کتاب فضایل اهل بیت (ع) در کتب اهل سنت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: سومین جلد از کتاب « فضایل اهل بیت(ع) در کتب اهل سنت » را بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر کرد .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، این کتاب با موضوع زندگانی اهل بیت پیامبر اسلام (ص) ، فضایل آنان و ارزش مودت ایشان به خصوص حضرت علی(ع) ، نوشته سلیمان بن ابراهیم قندوزی حنفی از عالمان اهل سنت حنفی مذهب در قرن سیزدهم هجری است.
این کتاب در شمارگان یک هزار نسخه و قطع وزیری و در 581 صفحه تهیه و تنظیم شده و محمد تقدمی صابری آن را ترجمه و گروه ویراستاری آن را ویرایش کرده است .
کتاب « فضایل اهل بیت(ع) در کتب اهل سنت » در 100 باب با موضوعات مختلف از منابع شیعی استفاده کرده است و هر باب به موضوع خاصی می پردازد. 
نویسنده از منابع مختلف و متعددی استفاده کرده و روایات خود را به آن کتب استناد داده و نام آن ها را هم آورده و در موارد زیادی یک روایت را تکرار کرده است .
مؤلف در مقدمه کتاب انگیزه نگارش اثر حاضر را این گونه بیان کرده است: «هدف از تألیف این کتاب، آن بوده است که خدای متعال در قرآن کریم اجر تبلیغ رسول اکرم(ص) را مودت اهل بیت(ع) قرار داده و آن را واجب کرده است.»
عنوان این اثر «ینابیعُ ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۲۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن