تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820693418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار در خط لوله مهم انتقال نفت در عدن یمن


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: برخی منابع امنیتی یمن از آسیب جدی به خط لوله مهم انتقال نفت عدن که پالایشگاه این شهر را به بندر آن مرتبط می سازد، خبر دادند.
به گزارش « نسیم آنلاین »، برخی منابع امنیتی یمن اعلام کردند، به دنبال انفجاری مهیب که توسط خرابکاران رخ داد خسارت شدیدی به خط لوله مهم انتقال نفت به پالایشگاه شهر عدن وارد شد .
یکی از مسئولان این پالایشگاه بدون اشاره به قربانیان و یا زخمی های این انفجار از موفقیت گروه اطفای حریق در خاموش کردن آتش سوزی حاصل از انفجار خبر داد .
یک منبع امنیتی یمن گزارش داد: بمبی که توسط افرادی ناشناس زیر خط لوله انتقال نفت کار گذاشته شده بود صبح روز جمعه (15 ژانویه) در فاصله حدود 500 متری پالایشگاه و سه کیلومتری بندر عدن منفجر شد .
طبق گفته شاهدان عینی، پس از وقوع انفجار، نیروهای حراست پالایشگاه با گروه مسلحی که با دو خودرو فرار کردند، درگیر شده و تیراندازی شکل گرفت .
یک منبع امنیتی با اشاره به اینکه یمن در حال جنگ با افراطی هاست تاکید کرد: احتمال دارد گروه تروریستی داعش و یا القاعده پشت این انفجار باشند.
منبع: ایسنا [ مشاهده متن کامل خبر در نسیم آنلاین ]

شنبه ، ۲۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن