تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816317000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۱ طرح ضدايراني در صف تصويب كنگره


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ۱۱ طرح ضدايراني در صف تصويب كنگره
كنگره امريكا انگار مسئوليتش عوض شده و به جاي قانون‌گذاري براي امريكا تبديل به مؤسسه قانونگذاري عليه ايران شده و 11 قانون در انتظار تصويب در مورد ايران دارد.
به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در همايش بزرگداشت شهداي خبرنگار و روز بسيج رسانه گفت: امروز با انقلاب عظيم اسلامي شرايط دنيا كاملاً عوض شده است. وي ادامه داد: يك خصوصيت مهم دنيا كه حاصل انقلاب اسلامي است اين است كه امام (ره) قدرت ملت‌ها را در دنيا نشان داد و ثابت كرد كه ملت‌ها مي‌توانند برابر هر قدرتي در دنيا ولو با دستان خالي بايستند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: باور غربي‌ها و نظام سلطه اين شده كه قدرت ملت‌ها را با قدرت رسانه كنترل كنند، البته فرمول آنها ناقص است چون قدرت خدا و ايمان را درك نكردند و روز به روز بر تعداد رسانه‌هايشان افزودند. سردار نقدي افزود: بنابراين لشكرهاي عظيم رسانه گسترده شد و امروز بيش از 95درصد رسانه‌هاي عالم در دست خشن‌ترين دشمنان ملت‌هاي عالم است چون ديگر سلاح‌هاي‌شان كارساز نيست.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين اضافه كرد: مهرماه امريكا به يك بيمارستان در افغانستان حمله كرد اما اصلاً رسانه‌ها به آن نپرداختند يا همين روز گذشته (چهارشنبه)، سربازان امام زمان مثل موش گوش سربازان امريكايي را گرفتند و گفتند اينجا جاي شما نيست، اما برخي رسانه‌هاي كشور معلوم نيست كجايي هستند، پيام تشكر وزير امور خارجه امريكا را تيتر كردند؛ كه بايد گفت اصلاً غلط كرده كه تشكر كرده و سربازان‌شان غلط كردند كه به خليج فارس آمدند. وي اقدامات ميداني استكبار را براي تكميل كار رسانه‌ها مهم دانست و افزود: براي خشن جلوه دادن ملت ايران مزدوران سرويس‌هاي جاسوسي امريكايي فعال مي‌شوند و عناصري كه سلطنت‌طلب هستند وارد دستگاهاي نظام مي‌شوند و قتل‌هاي زنجيره‌اي را راه مي‌اندازند و بدون دادگاه و قاضي برخي را مي‌كشند و روز ديگري به صورت برخي خانم‌ها اسيد مي‌پاشند كه چهره حزب‌اللهي‌ها را بد جلوه دهند.
  
حمله به سفارت عربستان برنامه‌ريزي شده بود
سردار نقدي ادامه داد: روز ديگر با دست‌هاي پشت‌پرده برنامه‌ريزي مي‌كنند و به سفارت عربستان مي‌ريزند تا چهره بچه‌هاي ما را خراب كنند وگرنه 100 نفر نصف شب از كجا آمدند و حمله كردند؟ وي با انتقاد از برخي اظهارات نسنجيده در شرايط فعلي ادامه داد: مأموريت اين رسانه‌ها و مزدوران‌شان اين است كه سطح مبارزه ملت ايران با امريكا را به مبارزه عجم و عرب و عربستان تنزل دهند. نقدي خاطرنشان كرد: براي جا انداختن اين موضوع تيتر مي‌زنند كه ايران بايد از جهان عرب مدتي فاصله بگيرد. اينها تلقين رسانه‌هاي وابسته است. وي تأكيد كرد: بايستي امروز خيلي هوشيارانه عمل كرد چون حركت عظيم انقلاب ملت‌ها را به صحنه آورده، حالا دشمنان مي‌خواهند اين قدرت را عليه خود ملت‌ها با تفرقه و جنگ و تكفيري‌ها به‌كار گيرند.
  
تزريق بودجه به برخي رسانه‌ها براي بزك كردن امريكا
نقدي افزود: يكي ديگر از مسائل مهم امروز دنيا سرعت تحولات است و هر لحظه حادثه مهمي اتفاق مي‌افتد و اين مسئله اهميت رسانه را نشان مي‌دهد و مهم‌ترين رسالت ما انسجام ما است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج جايي براي كنار هم جمع شدن همه رسانه‌اي‌ها و همفكري كردن براي تأثيرگذاري هر چه بيشتر است و البته امروز مديران كشور بايد خيلي بيشتر به رسانه‌ها كمك كنند. وي با بيان اينكه امروز قدرت اصلي دشمن با استفاده از تزوير رسانه است كه باور غلط در ملت‌ها ايجاد مي‌كند، اضافه كرد: پس از برجام وضعيت ايران در افكار عمومي امريكا بهتر نشد و امروز مسئولان امريكا در رقابت انتخاباتي خود مي‌گويند من زودتر پرونده ايران را پاره مي‌كنم و با آن مقابله مي‌كنم در حالي كه قبلاً در رقابت‌هاي‌شان مي‌گفتند من زودتر با ايران تعامل و مذاكره مي‌كنم اين يعني پسرفت وضعيت ما در عرصه بين المللي و كم‌كاري ديپلماسي عمومي ما در داخل امريكا. سردار نقدي ادامه داد: كنگره امريكا انگار مسئوليتش عوض شده و به‌جاي قانونگذاري براي امريكا شده مؤسسه قانونگذاري براي ايران و 11 قانون در انتظار تصويب در مورد ايران دارد. رئيس سازمان بسيج مستضعفين اعتبار 2ميليارد و 308ميليون دلاري امريكا براي دخالت در امور داخلي ايران را، نشانه سياست‌هاي خصمانه امريكا دانست و ادامه داد: اين بودجه در كشور ما صرف رسانه‌هايي مي‌شود كه تصوير امريكا را زيبا جلوه مي‌دهند. وي ادامه داد: امريكايي‌ها با لباس‌هاي زيبا و يقه‌هاي بسته و كراوات‌زده در منطقه مي‌آيند و دم از صلح و آرامش و دوستي مي‌زنند، در حالي كه عامل همه اين جنايت‌ها و درگيري‌ها خودشان هستند.
  
كري مسئول طرح براندازي نظام ‌
نقدي افزود: جان كري بودجه داشت و مسئوليتش براندازي نظام جمهوري اسلامي بود و وقتي ما اين را مطرح مي‌كرديم برخي قبول نمي‌كردند اما رسماً در بودجه سال 2016 امريكا بودجه بيش از 2ميليارد دلاري عليه ايران تصويب كردند كه هم خلاف منشور سازمان ملل و هم نقض بيانيه الجزاير است كه بر اساس آن امريكا متعهد شده كه در امور داخلي ايران مداخله نكند. وي اظهار داشت: بسيج رسانه در كنار رسانه انقلابي و اسلامي بايد آگاه‌سازي و بيان حقايق براي مردم را انجام دهد. نقدي خاطرنشان كرد: اوباما در نطق سالانه خودش گفت نتوانسته هيچ كاري براي اقتصاد امريكا كند ولي چرا اين موضوع در رسانه‌هاي ما مطرح و تيتر نمي‌شود، چون مي‌خواهند ما باور كنيم كه امريكا مي‌تواند اقتصاد ما را درست كند و اين توهم كه آب و نان ما را امريكا تأمين  مي‌كند، ايجاد شود. رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: اظهارات رئيس جمهور امريكا در ناتواني ساماندهي اقتصادي، به دليل سرمايه‌داري عده‌اي محدود در امريكا تكرار حرف‌هاي گورباچف عليه نظام سوسياليستي است.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن