تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف خانگی سیتی مقابل اورتون


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توقف خانگی سیتی مقابل اورتون
دو تیم سیتی و اورتون، دقایقی پیش در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم از ابتدا بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و این روند تا اواخر نیمه اول ادامه داشت و پس از آن، سیتی تیم برتر میدان بود ولی آنها نتوانستند از این برتری استفاده کنند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه اول با فشار اورتون آغاز شد و آنها رفته رفته خود را به دروازه حریف نزدیک کردند. بعد از گذشت دقایقی ، سیتی توانست خود را از زیر فشار خارج کرده و حملاتی نیز روی دروازه تیم هاوارد ایجاد کرد. لئون عثمان، هافبک اورتون، نقش کلیدی در این نیمه برای تافی ها ایفا کرد و به نظر مارتینز روی او حساب ویژه ای باز کرده بود. با این حال، با وجود کش و قوس های فراوان، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم با برتری سیتی شروع شد. شاگردان پیگرینی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند بازی خود را به حریف تحمیل کنند. تیم هووارد با چندین عکس العمل خوب، مانع گلزنی سیتیزن‌ها شد و این روند تا اواخر نیمه ادامه پیدا کرد. اورتون که دل به ضد حمله ها بسته بود، نتوانست از این تاکتیک خود نیز کاری از پیش ببرد و بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید.


منچستر سیتی اورتون

ارسال به تلگرام


01:05  1394/10/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن