تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزش باد و کاهش آلودگی در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزش باد و کاهش آلودگی در تهران
روز نو : «مرتضی ضرابی» افزود:​ تهران از عصر فردا با وزش باد و کاهش آلودگی هوا شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد که پیش بینی می​شود این شرایط روز شنبه نیز ادامه داشته باشد.وی با بیان این که پایداری هوا در تهران باعث افزایش غلظت آلاینده ​ها در سطح شهر شده است،​ گفت:​ تهران در روزهای ابتدای هفته جاری شرایط آب و هوای سالمی را پشت سر گذاشت اما در روزهای سه​ شنبه و چهارشنبه به شرایط ناسالم رسید.

کارشناس هواشناسی افزود:​ برای امروز(پنجشنبه)​نیز پیش بینی می​شود که شرایط آب و هوای پایتخت برای همه گروه​ها به وضعیت ناسالم برسد.
 
ضرابی همچنین درباره پیش بینی آب و هوای کشور تصریح کرد:​ عصر امروز با شمالی شدن سوی جریان های تحولات استان های ساحلی  خزر،​ به تدریج کاهش دما را در این استانها شاهد هستیم.
 
وی ادامه داد:​ در شمال غرب کشور نیز در ابتدای امشب شرایط برای بارندگی به شکل باران و برف در بخش هایی از آذربایجان​های غربی، شرقی و اردبیل فراهم می​شود.
 
ضرابی خاطرنشان کرد:​ فردا ادامه بارش​ها را در استان​های شمالی کشور گیلان،​ مازندران و گلستان شاهد خواهیم بود.
 
کارشناس هواشناسی گفت:​ این موج بارش​ها شنبه به شمال شرق کشورمان و بخش هایی از استان های خراسان شمالی و رضوی خواهد رسید و این در حالی است که سایر نقاط کشور جو آرام و آسمان آبی را تجربه خواهند کرد.




تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن