تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814599471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عروسی مجلل به سبک چینی + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: برگزاری یک مراسم عروسی مجلل و پرخرج در چین، سوژه روز شبکه‌های اجتماعی این کشور شده است و تصاویر عجیب و غریب این عروسی پر زرق و برق در شبکه‌های اجتماعی این کشور دست به دست می‌شود.

به گزارش تراز ، «عصر ایران» به نقل از سی.ان.ان ترک نوشت: «باب لام» مجری معروف هنگ‌کنگی یک شبکه تلویزیونی چین که از سوی خانواده ثروتمند داماد به عنوان مجری مراسم عروسی دعوت به کار شده بود، تصاویری از این عروسی را منتشر کرده است.

در این عروسی ده‌ها کیلو طلا و جواهر و مقادیر زیادی پول نقد از طرف داماد به عروس هدیه شده است که ارزش یوانی (واحد پول چین) این هدایا معلوم نیست؛ این هدایا به قدری است که علاوه بر اینکه عروس خانم بخشی از آنها را در چند لایه به گردن خود آویخته است، روی چند میز نیز طلا و پول چیده شده است.

با وجود اینکه یک نظام کمونیستی در چین حاکم است، اما در سه دهه گذشته اصلاحاتی در این کشور اعمال شد که اقتصاد آن به سمت اقتصاد آزاد سوق یافت. هم‌اکنون چین به لحاظ تعداد، بیشترین میلیاردر را در جهان دارد و طبقه‌ای جدید از ثروتمندان چند میلیارد دلاری در این کشور پدید آمده است.

همزمان با رشد طبقه ثروتمند و تغییر سبک زندگی چینی‌ها، فساد اداری و اقتصادی نیز در این کشور رشد کرده است، اما مقامات چینی با اعمال مجازات‌های سنگین از جمله اعدام تلاش کرده‌اند جلوی روند رو به گسترش فساد را بگیرند.

تصاویر زیر گوشه‌هایی از این عروسی مجلل چینی را نشان می‌دهد.


















منبع: عصر ایران





زمانبندی انتشار: 25 دى 1394 - 12:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن