تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقل و انتقالات نیم فصل؛ بازگشت جامانده‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نقل و انتقالات نیم فصل؛ بازگشت جامانده‌ها
فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ پانزدهم گرم کننده فضای سرد فوتبال ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نکاتی که در نقل و انتقالات به چشم آمده حضور چشمگیر ستاره‌های جامانده از لیگ‌برتر در نیم فصل اول در تیم‌ها بود. بازیکنانی که هریک به دلایلی در ابتدای فصل بیرون ماندند ولی حالا تیم‌دار شده‌اند؛بازیکنانی که شاید کسی فکرش را نمی‌کرد نتوانند اول فصل با تیمی قرارداد امضا کنند،اما حالا  بازگشته‌اند. 3 تیم پدیده مشهد، راه‌آهن یزدان و گسترش فولاد تبریز هر یک 2 بازیکنی که از لیگ جامانده بودند را جذب کرده‌اند و در این بین سیاه جامگان هم تک سهمیه‌ای داشت.
بازگشت گرانقیمت‌ترین بازیکن به لیگ



احمد آل‌نعمه که فصل پیش از تراکتور جدا شد به فولاد رفت، در پایان فصل چهاردهم با جدایی از جمع سرخپوشان اهواز با هیچ تیمی نیز به توافق نرسید. در حالی که در چند روز اخیر گفته می‌شد قرار است آل‌نعمه به پیکان برود، این بازیکن در یک تغییر مسیر دوباره لیگ‌برتری شد و به پدیده مشهد پیوست تا بدین ترتیب گرانقیمت‌ترین بازیکن فصل پیش دوباره در جمع لیگ‌برتری‌ها قرار بگیرد.
بازیکن سابق صبا در پدیده



محسن بیات که سابقه بسیار زیادی در تیم صبای قم دارد، پارسال به مدت یک نیم فصل در جمع استقلالی‌های خوزستان قرار گرفت اما نتوانست نظر مثبت کادرفنی این تیم را جلب کنند و بنابراین مجبور به جدایی از جمعشان شد. با وجود پیشنهادهایی که پیش از فصل از تیم‌های لیگ یکی داشت، با هیچ تیمی قرارداد نسبت و در نهایت تیم پدیده را برای انجام بازی انتخاب کرد و اولین بازیش برای این تیم را مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم انجام داد.
حضور بازیکن سابق سرخابی‌ها در مشهد



میلاد نوری که سابقه حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت مثل استقلال و پرسپولیس را دارد، قبل از فصل در حالی که قرار بود به صبای قم بپیوندد، در دقایق پایانی فصل نقل و انتقالات این قضیه کنسل شد تا این بازیکن جزو بیرون مانده‌های لیگ‌برتر باشد، اما او 2 روز قبل به سیاه جامگان پیوست. نوری که سابقه کار زیرنظر فرهاد کاظمی را دارد، مجددا شاگر این مربی شده است.
جامانده پرسپولیسی‌ها برگشت



محمد عباس‌زاده که از نساجی جدا شد و به پرسپولیس آمد با عملکرد خوبش و گل‌هایی که به ثمر رساند پدیده لیگ سیزدهم شناخته شد اما شرایط به نوعی پیش رفت که در زمان حضور حمید درخشان در پرسپولیس کنار گذاشته شد، در هیچ تیمی حضور نداشت تا اینکه تارتار او را به کار گرفت و این بازیکن مجددا به لیگ‌برتر بازگشت.
داستان متفاوت محسن فروزان



در اینجا می‌توان به  محسن فروزان اشاره کرد که البته داستانش با سایرین متفاوت است. او امسال بیرون نماند اما در اواخر نیم فصل اول توسط فرهاد کاظمی از سیاه جامگان اخراج شد اما گلر فصل پیش استقلال زمان زیادی بیرون نماند و چند روز پیش با وجود پیشنهاداتی که داشت راه‌آهن را انتخاب کرد و جذب این تیم شد.
سیدصالحی و حضور مجدد در تبریز



سیدمهدی سیدصالحی نیز از جمله بازیکنان بدون تیم نیم فصل اول رقابت‌های لیگ‌برتر بود. او که سابقه حضور در خیلی از تیم‌های لیگ‌برتری مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، سایپا، تراکتور و ... را دارد مجددا به تبریز بازگشت اما این‌بار پیراهن تیم دیگری به جز تراکتور یعنی گسترش فولاد را برتن می‌کند. گسترشی‌ها که در نیم فصل اول مشکل گلزنی داشتند، می‌توانند از تجربه سیدصالحی در نیم فصل دوم استفاده کنند.
پیمنتا؛ جامانده خارجی لیگ‌برتر



لئوناردو پیمنتا با عملکرد درخشانی که نیم فصل دوم فصل پیش در گسترش فولاد داشت، پایان فصل از این تیم جدا شد اما کارنامه خوبش در گسترش مسوولان و کادرفنی را مجاب به بازگرداندند این بازیکن برزیلی‌الاصل کرد. وی با جدایی از گسترش صاحب تیم جدیدی نشد و بنابراین به پیشنهاد این تیم تبریزی پاسخ مثبت داد و یک هفته پیش راهی ایران شد و در حال حاضر نیز با گسترشی‌ها در اردوی آنتالیای ترکیه به سر می‌برد.

نقل و انتقالات نیم فصل 1394

ارسال به تلگرام


17:45  1394/10/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن