تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدی: دست چپ ذوب آهن دوباره برگشت!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمدی: دست چپ ذوب آهن دوباره برگشت!
مدافع وسط سبزپوشان اصفهان می‌گوید تمام تلاششان را می کنند تا به مرز آمادگی صددرصد در تعطیلات لیگ برسند.

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی در مورد شرایط ذوب‌آهن گفت: بازی آخر لیگ که به اتمام رسید، یک هفته ما را تعطیل کردند و بعد از آن دو نوبت صبح و بعدازظهر تمریناتمان را ادامه می دهیم. درست است که فشار تمرینات است ولی از آنجایی که تنوع دارد خسته نمی‌شویم و منظم تمرین می‌کنیم.

او در مورد بازی دوستانه‌ای که قرار است روز چهارشنبه با سپاهان انجام دهند ادامه داد: خیلی خوب است که بازی دوستانه انجام بدهیم زیرا تعطیلات طولانی مدت است و ما باید بازی کنیم تا در شرایط مسابقه بمانیم. قرار است در جام چهارجانبه شهدا شرکت کنیم که تیم‌های خوب و بالای جدولی در آن حضور دارند.

بعد از اتمام تعطیلات باید در دو بازی پشت سر هم به مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس برویم برای همین از الان باید خودمان را آماده آن دیدارها بکنیم.

این بازیکن در مورد آمار خوب ذوب‌آهن در دو فصل اخیر مقابل سرخابی‌های پایتخت می‌گوید: همیشه بازیکنان مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارند و انرژی و تمرکز بیشتری می‌گذارند به همین دلیل نتایج خوبی مقابل این تیم‌ها حاصل شده.

مدافع ذوب‌آهن در مورد جذب بازیکنانی مثل کامدار، محمدزاده و بیک‌زاده نظرش را اینگونه بیان کرد: در خصوص دفاع چپ که نیاز به بازیکن داشتیم که بیک‌زاده را جذب کردیم. از زمانی که مهرداد رفته واقعا در سمت چپ احساس کمبود کردیم مثل آدمی که دست چپش را از دست داده است. ان‎شاءالله مهرداد زودتر برسد در ضمن دو بازیکنی دیگر که جذب شده‌اند نیز بسیار خوبند و می‌توانند کمک کنند.

محمدی در پایان در مورد جدایی اکبر صادقی افزود: اکبر هم بازیکن بسیار خوبی بود ولی طبق تصمیمی که کادرفنی گرفت از جمع‌مان جدا شد.

هادی محمدی ذوب آهن اصفهان

ارسال به تلگرام


16:06  1394/10/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن