تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804048520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیراندازان المپیکی ایران به آلمان و برزیل می‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تیراندازان المپیکی ایران به آلمان و برزیل می‌روند
مربی تیم ملی تفنگ می‌گوید که برای آمادگی تیراندازان المپیکی، نمایندگان ایران در رقابتهای دورتموند آلمان و ریو برزیل شرکت می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اینانلو در گفت‌وگو با  ایسنا، درباره اردوهای تیم ملی تفنگ اظهار کرد: در تفنگ خفیف مشکلات زیادی داریم. هنوز فشنگ مد نظر به دست ما نرسیده است. نزدیک به 100 هزار فشنگ به ایران آمده که در گمرک است. نمی‌دانم مراحل قانونی چه زمانی سپری می‌شود تا فشنگ‌ها به دست ما برسد. تنها 7 هزار فشنگ به دست ما رسید که آن هم مصرف شد. اصلا فرصتی تا مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک در هند نداریم. 5 بهمن ماه باید به مسابقه‌ها اعزام شویم. زمانی که تیراندازان مجبورند تمرین خشک کنند، به لحاظ روحی – روانی دچار مشکل می‌شوند و این تاثیر منفی باعث می شود که تمرین خوبی در بخش بادی هم نداشته باشند.

وی ادامه داد: در این مدت ملی‌پوشان تمرین خشک داشتند. اردوی هانوفر نیز در این میان کنسل شد که خیلی به ضرر تیم است زیرا قرار بود فشنگ به دست ما برسد اما این فشنگ‌ها دیر به دست ما رسید. شرایط تمرینی در هانوفر فوق‌العاده است. سالن خوب و تجهیز سلاح در آلمان بسیار می‌توانست مفید باشد که این اتفاق نیفتاد. ما در بخش بادی دو سهمیه بانوان را گرفته‌ایم. در بخش بادی آقایان نیز شانس زیادی داریم تا سهمیه بگیریم اما در خفیف این شانس خیلی کم است. رقبای ما در سال نیم میلیون فشنگ شلیک می‌کنند در حالی که ما حتی در چند سال اخیر این تعداد فشنگ را نداشته‌ایم.

اینانلو در خصوص رقابت‌های کسب سهمیه هند نیز گفت: اگر شرایط خوب باشد می‌توانیم سهمیه‌های المپیک را بیشتر کنیم. البته در رقابت‌های هند بسیاری از قدرتمندان جهان شرکت می‌کنند. تیراندازی طوری است که ورزشکار آن با سنین مختلف در این رشته شرکت می‌کند. به طور مثال قهرمان المپیک 1996 آتلانتا نیز در رقابت‌های کسب سهمیه هند حضور دارد.

مربی تیم ملی تفنگ در خصوص تمرینات دو ملی‌پوش المپیکی اذعان کرد: الهه احمدی و نجمه خدمتی در رقابتهای هند شرکت خواهند کرد. مسابقات جام جهانی تایلند را هم پیش رو داریم که ترجیح دادیم ملی‌پوشان در رقابت های دورتموند که هم‌زمان با جام جهانی برگزار می شود، شرکت کنند زیرا رقابتهای دورتمند سطح بالایی دارد و هر تیراندازی را دعوت نمی کنند. در مسابقات سال گذشته دورتمند که اوایل فروردین برگزار شد الهه احمدی و نجمه خدمتی قهرمان و نایب قهرمان تفنگ بادی شدند و همان موقع به رقابتهای امسال هم دعوت شدند.

وی همچنین افزود: یک مسابقه نیز با عنوان تست سالن های المپیک ریو در برزیل به عنوان میزبان المپیک برگزار خواهد شد که برای آمادگی تیراندازان المپیکی به برزیل هم اعزام خواهیم داشت. اگر امکان داشته باشد و مشکل مالی نباشد یک هفته زودتر به برزیل اعزام داریم.

اینانلو در پایان گفت: تیراندازان دیگر کشورها در بسیاری از مسابقات شرکت می کنند تا در اوج آمادگی در المپیک حاضر باشند. کار در المپیک بسیار سخت است زیرا امکانات ما کم است و رقبا تمرینات زیادی دارند اما به کسب نتیجه در المپیک خصوصا در بخش بانوان بسیار امیدواریم. در این راه به کمک مسئولان نیاز داریم تا تیراندازان بتوانند بدون دغدغه تمرین کنند.

تیراندازی (اسلحه)

ارسال به تلگرام


11:55  1394/10/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن