تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813280689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشرف غنی: جهان به چند بُعدی بودن جنگ در افغانستان پی برده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور افغانستان ضمن اعلام خوشبینی محتاطانه به روند صلح گفت که جهان به این نتیجه رسیده است که جنگ در افغانستان دارای چند بُعد است.
به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم ، رئیس جمهور افغانستان ضمن تاکید بر مشورت با اقشار مختلف مردم در زمینه پیشبرد گفت وگوهای صلح، گفت: وی باتوجه به تحرکاتی که در منطقه در جریان است, به طور محتاطانه به مذاکرات صلح خوشبین است.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: اشرف غنی بعدازظهر امروز در دیدارهای جداگانه «عبدالرئوف ابراهیمی» رئیس پارلمان، «فضل هادی مسلمیار» رئیس سنا، نمایندگان و هیئت اداری پارلمان و سنای افغانستان، اعضای شورای عالی صلح و اعضای شورای جهادی افغانستان نیز در این نشست ها در مورد روند صلح و انتخابات پارلمان و شورای های شهرستان ها گفت وگو کرد.
اعضای شورای عالی صلح افغانستان گفتند که جنگ در افغانستان ابعاد منطقه ای دارد و جنگ با مخالفان مسلح به دلیل اینکه افغانستان دارای نظام اسلامی و قانون اساسی می باشد، هیچ توجیهی ندارد.
براساس بیانیه ریاست جمهوری افغانستان، رهبران شورای جهادی به اشرف غنی گفتند که اکنون فضای صلح طلبی در افغانستان بیشتر از پیش محسوس است و آن ها از تلاش های حکومت وحدت ملی برای برگزاری گفت و گوهای صلح حمایت می کنند.
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
اشرف غنی: جهان به چند بُعدی بودن جنگ در افغانستان پی برده است






پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن