تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819478067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش‌سوزی عمدی در پارک المپیک ریو


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آتش‌سوزی عمدی در پارک المپیک ریو
آتش سوزی کوچکی در پارک المپیک 2016 ریو اتفاق افتاد. این آتش سوزی به قسمت اداری این پارک کمی آسیب زد. گفته می‌شود که این آتش سوزی از عمد و از سوی کارگران ناراضی اتفاق افتاده است.

به‌ گزارش ‌"ورزش سه" و به نقل از Inside the games، در این آتش سوزی هیچ آسیبی به امکانات پارک وارد نشده و هیچ کس آسیب ندیده است.

ریو 2016 در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اتفاق سریعا کنترل شد و کسی آسیب ندید. کمیته‌ برگزاری ریو 2016 از سوی شهرداری ریو از این اتفاق مطلع شد.

گفته می‌شود که این آتش سوزی از روی عمد اتفاق افتاده است، زیرا بیرون پارک اعتراض‌هایی از سوی کارگران صورت گرفته بود.

کارگران اعلام کرده‌اند که ماه دسامبر کارشان تمام شده، اما هنوز حقوق ماه آخر کار خود را دریافت نکرده اند.

مسئولان برگزاری ریو ممکن است نتوانند از وقوع اعتراضاتی همچون تظاهرات در زمان جام کنفدراسیون‌ها در سال 2013 که باعث اغتشاش در زمان این بازی‌ها شد جلوگیری کنند.

در آن زمان مردم به دلیل مشکلات اقتصادی در برزیل اعتراضات گسترده‌ای را انجام دادند. هنوز هم اعتراضاتی به دولت می‌شود. به خصوص این که اخیرا رسوایی‌هایی در زمینه شرکت‌های نفتی در برزیل صورت گرفته است و پنج شرکت که در توسعه زیر ساخت‌های المپیک ریو نقش داشتند نیز تعلیق شده‌اند.

بسیاری از مردم برزیل معتقدند که برگزاری المپیک کاری لوکس است که با بودجه اقتصادی این کشور همخوانی ندارد، اما هنوز هیچ تظاهراتی مستقیما در مخالف با بازی‌ها انجام نشده است.



ارسال به تلگرام


14:06  1394/10/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن