تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دخالت بی‌دلیل عابدینی‌در ماجرای‌بیرانوند(عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دخالت بی‌دلیل عابدینی‌در ماجرای‌بیرانوند(عکس)
دخالت امیر عابدینی به موضوع انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس واکنش مدیرعامل این باشگاه و حسین هدایتی که عابدینی پای او را به این موضوع کشیده است به همراه داشت. به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از آنکه انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس به بن‌بست خورد امیر عابدینی مدیرعامل اسبق این باشگاه با انتشار پست ناگهانی در اینستاگرام اعلام کرد حسین هدایتی مبلغ حضور دروازه‌بان نفت تهران در جمع سرخ پوشان را خواهد داد و این موضوع را با علی‌اکبر طاهری و منصور قنبرزاده مدیرعامل دو باشگاه در میان گذاشته است. پستی که هواداران پرسپولیس را بی‌دلیل امیدوار کرد اما طبق پیش‌بینی‌ها با واکنش مدیران این باشگاه همراه بود و کمتر از 12 ساعت پس از این اظهارات عابدینی، مطلبی به نقل از طاهری روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود که در آن مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد همانطور که تماشای بازی با استقلال خوزستان را رایگان کردند نیاز به کمک مالی هیچکس ندارند.

طاهری همچنین خبر داد با قنبرزاده در ارتباط است و مدیرعامل نفت تهران گفته در موضوع بیرانوند با کسی صحبت نداشته است تا کاملا اظهارات عابدینی را رد کرده باشد.

واکنش طاهری به این دلیل بود که او عقیده داشت پرسپولیس برای انتقال این بازیکن مشکل مالی ندارد و آنچه که باعث اختلاف شده مسئله قرارداد قرضی یا قطعی اوست . مدیران پرسپولیس همچنین عقیده دارند پست ناگهانی عابدینی ، تنها به این دلیل بوده که قصد داشته از این نمد کلاهی برای خود درست کند والا هدایتی خود می تواند با طاهری مستقیم صحبت کند.







با انتشار وسیع حرفهای طاهری ، مجددا عابدینی پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن گفت طاهری اجازه دخالت کسی در موضوع انتقال بیرانوند را نداده است و او خودش را از این قضیه کنار می‌کشد.او این کار را بعد از تماس تلفنی طاهری و اعتراض او انجام داد .





در این بین ،حسین هدایتی هم که در این مدت حرفی نمی‌زد با پیام طعنه‌آمیزی در اینستاگرام گفت عده‌ای به دروغ و نفاق و دورویى می‌پردازند و حرف‌های زده‌شان را انکار می‌کنند. او همچنین اضافه کرده باید از او خواسته شود در اینگونه مسائل کمکی داشته باشد و نمی‌تواند دخالت مستقیم کند و این موضوع را بدون واسطه به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته است و قابل تکذیب نیست.






اشاره هدایتی به ارتباط مستقیم با مدیران پرسپولیس ، به چه معناست ؟ به نظر او هم کنایه ای به عابدینی ، دوست این چندماهه خود زده است. مدیر سابق پرسپولیس که معلوم نشد چرا خود را به  موضوعی که حقیقی و حقوقی ربطی به وی نداشت هم مسیر کرد!

امیر عابدینی سازمان لیگ برتر حسین هدایتی دولابی علیرضا بیرانوند نفت تهران علی اکبر طاهری (سرپرست) پرسپولیس تهران

ارسال به تلگرام


15:59  1394/10/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن