تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802749579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه البرز: دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرمانده سپاه البرز: دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد استان‌ها > البرز - سردار استاد حسینی با بیان اینکه دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد و از همین رو اقدام به نفوذ و تغییر باورها می کند عنوان کرد: آن ها که برای امریکا فرش قرمز پهن می کنند از اعضای نفوذی دشمن هستند و امروزه نیز قصد دارند باردیگر پای امریکا را به ایران باز نمایند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، سردار علی استاد حسینی در همایش بصیرت و روشنگری که در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) کرج برگزار شد، به موضوع انتخابات پیش رو پرداخت و اظهار داشت: انتخابات فرصتی است برای دشمنان تا بتوانند زمینه های رسوخ و نفوذ را فراهم کنند.
وی افزود: دشمنان فتنه 88 را بهترین موقعیت جهت از بین بردن اسلام می دانستند و اکنون با وجود اینکه در سال 88 زمین خوردند، این بار با توان بیشتر پای کار آمده اند و هزینه های بسیاری را صرف به وجود آوردن فتنه ای جدیدتر می کنند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد و از همین رو اقدام به نفوذ و تغییر باورها می کند عنوان کرد: آن ها که برای امریکا فرش قرمز پهن می کنند از اعضای نفوذی دشمن هستند و امروزه نیز قصد دارند باردیگر پای امریکا را به ایران باز نمایند.
وی ادامه داد: در فتنه 88 تخم تردید را در دل مردم کاشتند و جفایی بود که در حق انقلاب و نظام شد و با تشکیل کمیته صیانت از انتخابات، بابیان دروغی بزرگ تحت عنوان تقلب در انتخابات موجب شدند زیان بسیاری به کشور وارد شود و افراد بسیاری شهید شوند.
سردار استاد حسینی به حماسه نه دی پس از گذشت هشت ماه از فتنه اشاره کرد و گفت: امروزه به وجود آورندگان فتنه 88 باردیگر به صحنه آمده اند و عنوان می کنند که قصد بازگشت دارند که کاملا واضح است به دنبال ایجاد فتنه ای دیگر می باشند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن نه تنها برای مجلس شورای اسلامی قصد ایجاد فتنه را دارد بلکه برای مجلس خبرگان رهبری نیز برنامه ریزی کرده اند چراکه در صورتی که مجلس 290 کاندید لازم دارد بیش از 12 هزار نفر کاندید شده اند و شورای نگهبان تنها کمتر از هزار نفر را رد صلاحیت کرده است و باید گفت تلاش دشمن زیر سوال بردن شورای نگهبان بود.
فرمانده سپاه البرز پیشنهاد تشکیل شورای رهبری را امری عبث و غیر قابل قبول دانست و گفت: در طول تاریخ انبیا هم امام شورایی اداره نشده است در حال حاضر نیز ولایت فقیه خود گروه های مشاوره ای دارد و طرح موضوع تشکیل شورای رهبری امری غیر قابل قبول است.
وی با بیان اینکه دشمن ریشه انقلاب را هدف قرار داده است در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری چنین گفت: اگر مردم ایران می خواهند گمراه نشوند بنا به توصیه های اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند شما به لیستی رای دهید که قابل اعتماد باشد و باید به معتمدین رای دهید.
سردار استاد حسینی جامعه حوزه علمیه قم را از معتمدین دانست و گفت: باید کسانی انتخاب شوند که فقیه شناس بوده و قدرت تشخیص داشته باشند و راه های شناخت این افراد را نیز برای اطرافیان استدلال کرده چراکه نوعی تکلیف الهی و واجب محسوب می شود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ولی فقیه را ستون انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: شخصیت رهبری، شخصیتی است که امروز مورد عنایت امام زمان (عج) قرار گرفته است و به عنوان ستون انقلاب محسوب می شود و دشمن نیز قصد دارد ستون نظام را بردارد که از این رو موظفیم این ستون را حفظ نماییم.  

کلید واژه ها: استان البرز -




پنجشنبه 24 دی 1394 - 16:28:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن