تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804059104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس فدراسیون جهانی بیس بال: البرز می تواند پایگاه اصلی بیس بال و سافت بال ایران شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رئیس فدراسیون جهانی بیس بال: البرز می تواند پایگاه اصلی بیس بال و سافت بال ایران شود استان‌ها > البرز - ریکاردو فراچری در بازید از استادیوم بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج و برگزاری نشست با مسئولان ورزش البرز، این استان را دارای توان و پتانسیل مناسب برای تبدیل شدن به پایگاه و قطب اصلی بیس بال و سافت بال ایران ارزیابی کرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، ریکاردو فراچری رئیس فدراسیون جهانی بیس بال پس از بازدید از استادیوم بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج و در نشست با مسئولان فدراسیون و ورزش استان البرز با بیان این که استادیوم بیسبال انقلاب نیاز به بازسازی و ترمیم دارد اظهار کرد: وجود این مجموعه ی استاندارد می تواند کمک شایانی برای توسعه و رشد بیسبال و سافت بال در کشور ایران ایفا کند.
وی افزود: برای توسعه ی این رشته در ایران ابتدا نیاز به دانش فنی و سپس نیروی انسانی متخصص و کار بلد است که به امر توسعه و بازیکن سازی برای بسیابل و سافت بال بپردازند.
فراچری با اعلام آمادگی فدراسیون جهانی برای همکاری و کمک به بیس بال ایران گفت: در اولین قدم هفته ی آینده گروهی از کارشناسان و متخصیص قدراسیون جهانی را برای برآورد هزینه ها، تجهیز امکانات و بررسی شرایط استادیوم انقلاب به ایران خواهم فرستاد.
وی ادامه داد: همچنین این آمادگی را داریم که چندین تن از مربیان خوب ایران را طی مدت یک ماه در ایتالیا آموزش داده تا بتوانند گام های موثری برای رشد بیس بال این بردارند.
رئیس فدراسیون جهانی با تاکید بر این که برای حل مشکلات موجود این رشته و توسعه ی ان در ایارن نیاز به همکاری و تعامل همه ی جانبه ی مسئولان داریم گفت: قطعا فدراسیون جهانی به تنهایی قادر نخواهد بود تمامی مشکلات را حل کرده و بیس بال و سافت بال را در ایران توسعه دهد، بلکه برای دستیابی به این مهم به همکاری تمامی مسئولان اعم از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و ... نیاز داریم.
وی تجهیز امکانات و در اختیار گذاشتن وسایل ورزشی به فدراسیون ایران را راحت ترین کار فدراسیون جهانی دانست و خاطر نشان کرد: این که ما وسایل مورد نیاز برای این رشته را در اختیار ایران بگذاریم راحت ترین کار ممکن است اما برای این امر نیز باید دستی باشد تا در دستکش بیس بال قرار گیرد که جذب جوانان، استعدادیابی و توسعه ی نیروی انسانی از مهم ترین مسائل مربوط به آن است.
فراچری با اشاره به پتانسیل ورزش البرز و وجود استادیوم بیس بال در این استان تاکید کرد: با توجه به گزارشاتی که به من داده شده در خصوص جمعیت بالای جوانان در البرز و جایگاه خوب این استان در قهرمان پروری و ورزش کشور ایران، مطمئنم در این شهر فرصت های خوبی رای توسعه ی بیس بال وجود داشته و با شورع کار از این جا می توانیم البرز را به قطب و پایگاه اصلی این رشته در ایران تبدیل کنیم.
وی استعدایابی را امری ضروری برای پیشرفت دانست و بیان کرد: توجه به آموزش و پرورش و آشنا کردن دانش آموزان با این رشته نیز از دیگر مواردی است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت.
رئیس فدراسیون جهانی در پایان باقدردانی از میزبانی البرز و و همچنین حضور خبرنگاران تصریح کرد: حمایت رسانه و نقش آفرینی شان در رشد و توسعه ی هر امری بسیار کلیدی و ضروری است و من به نوبه ی خود از حضور پر رنگ خبرنگاران و همچنین میزبانی صمیمانه ی استان البرز تشکر می کنم.

کلید واژه ها: استان البرز -




پنجشنبه 24 دی 1394 - 16:26:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن