تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816297043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سود بزرگ پرسپولیس از هافبک نگرفتن استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سود بزرگ پرسپولیس از هافبک نگرفتن استقلال
فراز فاطمی درباره شرایط این روزهای تیم استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم روند استقلال خیلی خوب است. این تیم همانطور که فصل را خوب شروع کرد توانست خوب هم تا قبل از تعطیلات آن را به پایان برساند. آنچه در این استقلال باعث شده تا من شگفت زده شوم جوانان بااستعدادی هستند که در ترکیب این تیم به میدان آمدند.
روز نو : فراز فاطمی درباره شرایط این روزهای تیم استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم روند استقلال خیلی خوب است. این تیم همانطور که فصل را خوب شروع کرد توانست خوب هم تا قبل از تعطیلات آن را به پایان برساند. آنچه در این استقلال باعث شده تا من شگفت زده شوم جوانان بااستعدادی هستند که در ترکیب این تیم به میدان آمدند. وی افزود:: تیم استقلال با حضور جوانانی که هفته به هفته پخت تر عمل می کردند، توانست صدر جدول را از آن خود کند. یکی از همین جوانان محسن  کریمی است که اوایل فصل  حتی بازیکن فیکس هم نبود اما در دو بازی آخر این تیم گلزنی هم کرد. استقلال با این پشتوانه می تواند جزو کاندیداهای قهرمانی باشد.  مهاجم سال های نه چندان دور استقلال درباره عملکرد رییس این تیم در فصل نقل وانتقالات خاطرنشان کرد: استقلال صددرصد به یک یا دو هافبک بازیساز نیاز دارد. این تیم در حال حاضر فقط روزبه چشمی و امید ابراهیمی را به عنوان دو یار اصلی در اختیار دارد که آنها هم درگیر بازی های تیم امید و بزرگسالان هستند.  فاطمی ادامه داد: حضور همزمان این دو بازیکن در استقلال و تیم های ملی قطعا باعث خستگی آنها می شود و  خطر مصدومیت را بالا می برد. از این رو مسوولان استقلال باید حداقل دو هافبک در بخش میانی و دفاعی جذب کنند. هرچند که جابر انصاری هم به عنوان هافبک نفوذی تنهاست. استقلال که از سیستم 4-2-3-1 استفاده می کند باید یک هافبک نفوذی ذخیره خوب هم داشته باشد.  وی همچنین درباره شرایط خوب پرسپولیس در فصل جاری ضمن هشدار به مسوولان باشگاه استقلال گفت: پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرد چون ریزش 60 تا 70 درصدی داشت. اما تغییرات در این تیم کم کم خودنمایی کرد تا این اواخر بازی هایی را از پرسپولیس دیدیم که ظرف 5، 6 سال اخیر از این تیم ندیده بودیم.  فاطمی افزود: حضور این پرسپولیس خطرناک در لیگ برتر می تواند برای استقلال و حتی سایر مدعیان قهرمانی خطر جدی باشد. پرسپولیس در پرسینگ خط هافبک بسیار خوب  عمل می کند و اگر استقلال خط هافبکش تغییر نکند ممکن است از این نظر دچار مشکل شود. البته به نظر من غیر از پرسپولیس و استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی هم جزو مدعیان قهرمانی در این فصل محسوب می شوند.  بازیکن اسبق تیم امید ایران همچنین با اشاره به پیروزی این تیم در دیدار شب گذشته مقابل سوریه گفت: ما نیمه اول را خوب شروع نکردیم. اما در نیمه دوم و با از بین رفتن استرس بازیکنان تمرکز تیم بالا رفت. دو گل زدیم اما دو، سه گل دیگر را به ثمر نرساندیم.  وی افزود: تیم امید ما در خط دفاعی با مشکلاتی مواجه است که در دیدار دیشب برخی از آنها به چشم آمد که از این نظر کادر فنی باید هرچه زودتر این مشکل را دردیدار مقابل قطر از بین ببرند. البته در بازی شب گذشته روزبه چشمی در پست غیرتخصصی اش بازی کرد که سبب شد خط هافبک تیم امید دچار ضعف شوند.  فاطمی اضافه کرد: ما بازی حساسی مقابل قطر در پیش داریم هرچند که تیم امید در یک سوم حمله بی نظیر عمل می کند و باید  امیدوار باشیم تا با تقویت خط دفاعی و هافبک قطر میزبان را با شکست مواجه کرده و بازی سرنوشت ساز مان را با پیروزی به پایان برسانیم البته باید جمعه شب با حوصله بازی کنیم.  پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای رضا احدی و منصور پورحیدری گفت: متاسفانه افتخار همکاری با رضا احدی را نداشتم اما به عنوان یک استقلالی از شنیدن  خبر بیماری شان خیلی ناراحت شدم گرچه من 5 سال شاگرد منصور پورحیدری بودم و از خداوند این دو عزیز استقلالی هرچه زودتر سلامتی شان را به دست بیاورند.



تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن