تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801289718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار مدیر و کادرفنی تیم ملی فوتبال امید با بورا میلیوتینویچ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دیدار مدیر و کادرفنی تیم ملی فوتبال امید با بورا میلیوتینویچ
مدیر و کادر فنی تیم امید صبح امروز در لابی هتل میلینیوم با بورا میلوتینوویچ دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حبیب کاشانی، محمد خاکپور و هادی طباطبایی صبح امروز در لابی هتل میلینیوم با بورا میلوتینوویچ دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار میلوتینویچ از بازی خوب تیم ایران مقابل سوریه،تعریف کرد و برای تیم ایران در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

بورا میلوتینوویچ که صبح امروز در هتل محل اقامت تیم فوتبال امید در دوحه قطر  حضور پیدا کرده بود، در خصوص وضعیت تیم ایران و بازی شاگردان خاکپور مقابل سوریه گفت:تیم ایران مثل همیشه از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است که به لحاظ کیفیت فنی و تکنیکی برتر از سایر تیم های آسیایی هستند. بازی با سوریه اگرچه بازی اول بود اما تیم ایران نمایش خوبی داشت و مهم تر اینکه نتیجه خوبی هم گرفت و نشان داد که مثل همیشه یکی از تیم های مدعی است.

وی در خصوص حضور محمد خاکپور روی نیمکت تیم ایران گفت: خاکپور را به خوبی می شناسم. او مثل دوران بازیگری اش یک جنتلمن واقعی است و خوشحالم که او را در این سطح از مربیگری می بینم.

میلوتینوویچ افزود:سرمربی ایران در نشست مطبوعاتی اش گفت که تیم ما برای قهرمانی آسیا به قطر آمده که نشان از جاه طلبی و هدف بزرگ او دارد و به نظر من برای موفقیت باید جاه طلب بود.

میلوتینوویچ در خصوص بازی ایران و قطر گفت:به نظر من بازی فردا فوق العاده حساس و مهم است. هر دو تیم شروع خوبی در مسابقات داشته اند و سه امتیاز دارند. قطر چند بازیکن خوب و با کیفیت دارد اما ایران یک تیم با کیفیت است که متکی به بازیکن خاصی نیست. قطعا برنده فردا خیالش از صعود راحت می شود و می تواند به مراحل بعد فکر کند‌.

وی در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی شانس قهرمانی و صعود به المپیک هستند، اظهار داشت:در فوتبال صبحت زیاد می توان انجام داد اما باید دید در زمین چه اتفاقاتی می افتد! قطعا اتفاقات داخل زمین قهرمان و تیم های صعود کننده را مشخص می کنند که نمی توان آن را پیش گویی کرد!




۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن