تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاپی: سپاهان لایق صدرنشینی نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پاپی: سپاهان لایق صدرنشینی نبود
آنهایی که ادعا دارند نویدکیا باند دارد، ریز همه چیز را بگویند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاپی هافبک سپاهان با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در 17هفته گذشته گفت: ما لیاقت این را نداشتیم که در بین بالانشین‌ها باشیم، ولی مطمئنا باید این شرایط را در نیم فصل دوم تغییر بدهیم.

به گزارش ورزش سه، به نقل از سایت فوتبال ایران پاپی ابتدا درخصوص اینکه چرا سپاهان با آمدن استیماچ هم نتیجه نمی‌گیرد و این مربی چقدر در نتایج سپاهان مقصر است، افزود: ما همیشه می‌خواهیم دنبال مقصر بگردیم. یا باید از فحاشی هواداران حرف بزنیم، یا درمورد مسائل مالی صحبت کنیم، یا بگوییم پادوانی و پریرا را در اختیار نداریم یا از رفتن احسان حاج‌صفی صحبت کنیم. ما نباید دنبال مقصر باشیم، بلکه باید به خودمان و تیم خودمان نگاه کنیم که چه کارهایی انجام دادیم.

او تاکید کرد: به‌عنوان منثال من درمورد خودم صحبت می‌کنم. از وقتی حاج‌صفی جدا شد، من نتوانستم جایگزین خوبی برای احسان باشم. قطعا اگر بهتر از حاج‌صفی بودم، کسی احسان را به یاد نمی‌آورد. من دوست ندارم درمورد مقصر صحبت کنم، چون چیزی از دیگر اعضای حاضر در باشگاه و همچنین تیم فوتبال سپاهان نمی‌دانم. من معتقدم قضاوت کردن درست نیست.

پاپی در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: اینکه الان در اینجای جدول هستیم، دلیلش این است که تیم‌های دیگر خوب کار کردند، ولی ما خوب کار نکردیم. یک تیم شاید در تورنمنت چهارجانبه بتواند با شانس موفق شود، ولی در لیگ برتر چنین چیزی وجود ندارد. ما الان صدرنشین نیستیم، چون لایق صدرنشینی نبودیم  و نباید تعارف کنیم.

هافبک سپاهان درمورد اینکه آیا این تیم شانس قهرمانی دارد، گفت: اگر استقلال خوزستان در بازی با پرسپولیس برنده می‌شد شانسی برای قهرمانی نداشتیم و این نظر شخصی من است. ما خیلی سخت و محکم تمرین می‌کنیم و آنهایی که این را باور ندارند، می‌توانند به‌صورت سرزده به تمرین سپاهان بیایند. ما باید این شرایط را تغییر بدهیم تا بتوانیم دوباره به کورس قهرمانی برگردیم.

پاپی خاطرنشان کرد: مردم اصفهان عادت دارند که هر دو سال یک‌بار قهرمانی سپاهان را در جام حذفی یا در لیگ برتر ببینند. اگر هم امسال جامی نگیریم اتفاقی نمی‌افتد، ولی وقتی مردم اصفهان پتانسیل سپاهان را می‌بینند، در صورت نتیجه نگرفتن تیم ما حرص می‌خورند.

هافبک سپاهان درمورد حرف و حدیث‌های مطرح شده مبنی بر اینکه محرم نویدکیا در تصمیمات باشگاه دخالت می‌کند و در سپاهان باند دارد، گفت: باید دید چه کسانی این ادعاها را مطرح می‌کنند. آنهایی که مدعی هستند نویدکیا باند دارد، بهتر است که درمورد ریزش صحبت کنند و از کلی‌گویی بپرهیزند. محرم اگر در سپاهان باند داشت یا خیلی چیزها تحت تأثیر او انجام می‌گرفت، هیچ‌وقت نمی‌آمد به باشگاه بگوید که براساس تعداد بازی از سپاهان پول می‌گیرد. او می‌توانست قرارداد سنگینی را امضا کند و اگر هم مصدوم می‌شد پولش را می‌گرفت.

پاپی درمورد اینکه می‌گویند محرم عامل جدایی حسین فرکی بود، خاطرنشان کرد: وقتی سپاهان خوب نتیجه نمی‌گیرد، سابقه این باشگاه نشان داده که حتی قبل از نیم فصل هم امکان تغییر مربی وجود دارد. شما دیدید که لوکا بوناچیچ در تیم ما نتیجه نگرفت و این درحالی است که با او نایب قهرمان آسیا شده بودیم. باشگاه کرانچار را جایگزین این مربی کرد و درنهایت قهرمان لیگ برتر شدیم.

او خاطرنشان کرد: اگر فرکی و نویدکیا با یکدیگر مشکل داشتند، هیچ‌وقت فرکی در مصاحبه‌هایش از محرم تعریف نمی‌کرد. این مسائل ادعاهایی هستند که دلیل و مدرک روشنی برایش وجود ندارد. سپاهان باشگاه بزرگی است و هیچ‌وقت بازیکن نمی‌تواند تعیین تکلیف کند. باشگاه ممکن است از محرم، هادی عقیلی یا بسیاری از پیشکسوتان مشاوره بگیرد و این نمی‌تواند چیز بدی باشد.

حسین پاپی فولادمبارکه سپاهان

ارسال به تلگرام


14:27  1394/10/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن