تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804033972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض مجلس پاکستان به سکوت دولت درقبال تنش میان ایران و عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اعتراض مجلس پاکستان به سکوت دولت درقبال تنش میان ایران و عربستان بین الملل > آسیای میانه و قفقاز - ایرنا نوشت: مشاور نخست وزیر پاکستا برای پاسخگویی به سوال های نمایندگان مجلس سنا درباره موضع پاکستان درقبال تنش در روابط ایران و عربستان، به مجلس رفت.

اما پاسخ های او نمایندگان را قانع نکرد و برخی نمایندگان به نشانه اعتراض به تکراری بودن حرف های "سرتاج عزیز"، جلسه را ترک کردند. "سرتاج عزیز" روز سه شنبه هفته جاری نیز برای همین موضوع در جلسه غیرعلنی مجلس ملی حضور یافته بود و همان حرف هایی را در روزهای اخیر در جاهای مختلف درخصوص موضع دولت در قبال تنش میان ایران و عربستان و عضویت پاکستان در ائتلاف تحت رهبری ریاض مطرح کرده بود، همان حرف ها را برای چندمین بار هم در جلسه غیرعلنی مجلس ملی و هم در جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس سنا بازگو کرد.
او هیچ مطلب تازه ای در این جلسات غیرعلنی بازگو نکرده و به بیان کلیات و همان مطالب تکراری قبل پرداخته است.
به گفته نمایندگان مجلس سنا، سرتاج عزیز در جلسه غیرعلنی روز گذشته، در اظهاراتی تکراری، گفته است که پاکستان موضع بیطرف در قبال تنش های اخیر میان عربستان و ایران دارد اما در عین حال، اگر خطری عربستان را تهدید کند، پاکستان پاسخی مناسب و درخور به آن خواهد داد.
برخی از نمایندگان سنا، این سخنان سرتاج عزیز را متناقض با ادعای او مبنی بر موضع بیطرفی دولت در قبال تنش ایران و عربستان دانستند و گفتند که این حرف ها به معنای نزدیک شدن پاکستان به عربستان و فاصله گرفتن از ایران است.
سرتاج عزیز در جلسه دیگر همچنین این مطلب را تکرار کرد که دولت پاکستان از هیچ تلاشی برای یافتن راه حل تنش میان ایران و عربستان دریغ نخواهد کرد و پاکستان خواستار حل مسالمت آمیز این ماجرا است.
او همچنین گفت که پاکستان به عنوان عضوی از سازمان همکاری اسلامی ، به ایفای نقش مثبت خود درباره این موضوع ادامه خواهد داد و سعی دارد نقش پل میانجی را در روابط ایران و عربستان بازی کند.
بسیاری از نمایندگان مجلس سنا، حضور سرتاج عزیر در جلسه غیرعلنی روز گذشته را، به دلیل طرح اظهارات تکراری، "اتلاف وقت" دانستند و گفتند: مشخص است که دولت قصد پنهانکاری دارد و نمی خواهد چیزی درباره جزئیات مواضع و تصمیم های خود به نمایندگان مجلس بگوید.
رضا ربانی رئیس مجلس سنا خطاب به سرتاج عزیز گفت: اگر غیر از این حرف های تکراری، چیزی برای گفتن نداشتید، پس دیگر دلیل غیرعلنی بودن این جلسه چیست؟ می توان توان مطالب جلسه امروز را در اختیار رسانه ها قرار داد.
رسانه های پاکستان به ویژه روزنامه های این کشور، امروز (پنجشنبه) بطور گسترده به رویدادهای روز گذشته در جلسه غیرعلنی مجلس سنا پرداختند و نمایندگان سنا، همانگونه که رئیس این مجلس گفته بود، تمام مطالب و گفت و شنودهای این جلسه غیرعلنی را در پایان جلسه در اختیار رسانه ها قرار دادند.
سکوت خبری حاکم بر سفرهای اخیر و فوق العاده مهم و حساس وزیر امور خارجه و وزیر دفاع عربستان به پاکستان نیز رسانه های این کشور را به اعتراض و انتقاد واداشته است. سکوت دولت پاکستان درباره این سفرها و دیدارهایی که میان مقامات اسلام آباد و ریاض انجام شده، باعث شده است تا رسانه ها چاره ای جز اکتفا به بیانیه های کوتاه و کلیشه که از سوی نهادهای ذیربط دولت یا ارتش پاکستان صادر می شود، نداشته باشند. 4949

کلید واژه ها: ایران و عربستان - ایران و پاکستان - عربستان - پاکستان -




پنجشنبه 24 دی 1394 - 09:08:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن