تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814797865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 347صندوق برای جمع آوری آرای مردم آمل در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساری - ایرنا - معاون استاندار مازندران وفرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: 347 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرستان آمل در دو انتخابات امسال در نظر گرفته شده است.
احمد منفرد عصر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: از این شمار 137 صندوق اخذ رای برای حوزه های شهری و 210شعبه برای روستاهای آمل است که درمجموع 248 صندوق جمع آوری آراء شهروندان آملی ثابت و99 صندوق سیار پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست و لازم است تا همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات در شهرستان با جدیت و تلاش ، زمینه را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم نمایند.
فرماندار آمل اضافه کرد: وظیفه همه مجریان قانون است که با تمام توان از آرای مردم صیانت و مراقبت نماییم و ضمن حفظ بی طرفی، در جهت سلامت برگزاری انتخابات تلاش نموده و از هر اقدامی که خدشه دار شدن روند انتخابات را به دنبال داشته باشد جلوگیری شود.
منفرد، ملاک برگزاری انتخابات امسال را مر قانون دانست و اضافه کرد: هیچکس در انتخابات جاری حق سهم خواهی ندارد.
وی ادامه داد: بر اساس منشور امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری نمی توان گفت کشور در اختیار یک جریان خاص بوده چراکه تمامی افراد معتقد به نظام و قانون اساسی باید در عرصه حضور داشته باشند.
فرماندار آمل ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن