تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران‌پوریان: شریفی یک بازیکن ثابت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ایران‌پوریان: شریفی یک بازیکن ثابت شده است
دفاع راست باتجربه تراکتورسازی می‌گوید با توجه به شرایط بدی که در دیدار دربی حکمفرما بود، همین که توانستند یک امتیاز را مال خود کنند، خدا را شاکر هستند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد کسب تساوی یک ـ یک در دربی تبریز گفت: واقعا کیفیت بازی خیلی پایین بود و هوای سرد روی بازی تاثیر گذاشت. باد در نیمه اول طوری بود که توپ ما 5 متر هم جابجا نمی‌شد و باد شدید تاثیر زیادی در روند بازی گذاشت و بازی خوبی از آب درنیامد. ما 4 بازیکن فیکسمان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و در کل با بازیکنان روی نیمکت 15 نفر بودیم و دستمان خالی بود. به همین دلیل نتوانستیم نتیجه لازم بگیریم. خدا را شکر شرایط جوری مهیا شد که توانستیم یک امتیاز را بگیریم.

او در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبریش گفته به غیر از 2 بازیکن از بقیه در دربی ناراضی بوده ادامه داد: حق دارد ناراحت باشد زیرا تیم شرایط خوبی نداشت.

این بازیکن در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کند یا خیر پاسخ داد: بله، مطمئنا شرایط بهتر می‌شود. ما تغییرات زیادی داشتیم. هم نیم فصل اول تغییرات داشتیم و به هر حال نفرات جدید زیادی اضافه شده‌اند ان‎شاءالله در تعطیلات بتوانیم به هماهنگی‌های لازم برسیم و این هماهنگی‌ها را در بازی‌ها نیز نشان بدهیم. شرایطمان شرایط خوبی نیست. رفته به رفته امتیازگیری می‌کنیم مطمئنا به آینده امیدوار هستیم باید به لیگ برگردیم و بازی‌های قبلی را جبران کنیم و به رتبه‌ای که در شأن و شخصیت تراکتور است برسیم.

ایران‌پوریان در پایان در مورد پیوستن مهدی شریفی به تراکتورسازی افزود: مهدی نیازی به تعریف من ندارد و ثابت شده است. او بازیکن بزرگی است که قطعا می‌تواند به روند رو به رشد تراکتور کمک کند. امیدوارم یک سال بسیار خوب و با آرامش و با شرایط ایده‌آل را در کنار تراکتورسازی سپری کند.

محمد ایران پوریان تراکتورسازی تبریز

ارسال به تلگرام


13:39  1394/10/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن