تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814966103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار:هیچ‌وقت آرزونمی‌کنم همکارم شکست بخورد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار:هیچ‌وقت آرزونمی‌کنم همکارم شکست بخورد
تیم راه آهن به رغم شروع خوبی که با مهدی تارتار داشت در هفته های اخیر خوب نتیجه نگرفته است و هم اکنون یکی از کاندیداهای سقوط است.

او در این باره به "ورزش سه"؛ می گوید: من در پیروزی به اندازه ای برای خود سهم در نظر می گیریم که حاضرم در شکست خود را دخیل بدانم. دنبال توجیه نیستم و کسی را همه مقصر نمی دانم. همه ما تلاش کردیم، نشد. اما خوشبختانه فرصت برای جبران وجود دارد. کیفیت فنی بازیکنان در نتیجه گیری خیلی دخیل است. عبدا... ویسی که هم اکنون تیمش به شایستگی در بالای جدول قرار دارد فصل گذشته هم مربی خوبی بوده اما فصل پیش مهره های با کیفیت امروز را در اختیار نداشت. امروز می بینید که پرویز مظلومی، سرمربی استقلال هم در لیگ برتر نتیجه گرفته و هم در جام حذفی اما تلاش های همین مربی در مس کرمان و آلومینیوم هرمزگان ره به جایی نبرد. پرویز مظلومی در مس کرمان و آلومینیوم هرمزگان هم مربی خوبی بود. همین مربی امروز. اما برای پیشبرد ایده های تاکتیکی باید ابراز لازم را در اختیار داشته باشید در غیر اینصورت بهترین تدابیر هم در پشت حصار ناتوانی باقی می ماند. البته و به باور من نتیجه گرفتن با تیم خوب هم هنر است و قطعا مربی ای که ناتوان باشد با تیم خوب هم نتیجه نخواهد گرفت. راه آهن به فاصله 48 ساعت بسته شد و حتی برخی از بازیکنان ساعت 3 – 4 صبح برای عقد قرارداد در دفتر باشگاه حاضر شدند. البته من بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند را بازیکنان بی کیفیتی نمی دانم و شاید این من بودم که نتواستم از آنها بازی بگیرم. قطعا بازیکنانی که هم اکنون در اردوی تیم حضور دارند بازیکنان شایسته ای از نگاه من هستند و با نفراتی که به جمع ما اضافه می شوند به تیم خوبی تبدیل خواهیم شد.
مهدی تارتار ادامه داد: من علاقمند با واقع گرایی هستم و هیچ گاه حتی برای روحیه دادن به تیم حرف های غیر واقعی نمی زنم اما 13 بازی پیش رو داریم و پای 39 امتیاز در میان است. ما اگر فرصت های از دست رفته در ابتدای فصل برای جذب بازیکن را جبران کنیم بی شک با نفرات خوبی که در اختیار داریم و آنها را حفظ کردیم نه تنها در جدول بازی ها باقی می مانیم بلکه به یک جایگاه شایسته خواهیم رسید. من مربی روزهای سخت هستم و روزهای بدتر از این را هم دیده ام. دو بار تیم های تحت هدایت من در چنین شرایطی سربلند از امتحان بیرون آمده اند و این بار هم یقین دارم با نفراتی که باشگاه در تلاش برای جذب آنها هست به تیم خوبی تبدیل خواهیم شد.

سرمربی تیم راه آهن ادامه داد: گذشته ها گذشته و حرف مربی ای که شکست خورده خیلی خریدار ندارد اما در برخی از بازی هایی که باخته ایم مستحق شکست نبودیم. نمونه اش در بازی با پدیده توپ مان در ثانیه های پایانی به تیر دروازه خورد. در بازی با سایپا هم این اتفاق رخ داد و در بازی با سپاهان در اصفهان اگر مهدیزاده فرصت تک به تک را تبدیل به گل می کرد به سه امتیاز شیرین می رسیدیم. با این حال مسئولیت همه شکست ها با من است و من از باشگاه به خاطر اعتماد و فرصت دوباره ای که به من داده است تشکر می کنم و در ادامه مسیر همه تلاش خواهیم کرد که پاسخ این اعتماد را به خوبی بدهیم.این را هم صادقانه می گویم.  من هم اشتباه داشته ام.

مهدی تارتار در خصوص مشکلات مالی تیم که هر هفته در کنفرانس خبری از او پرسیده می شود، گفت: من نمی دانم چرا این سوال هر هفته از من پرسیده می شود. مشکل مالی اگر هم وجود داشته باشد یک مشکل درون تیمی و خانوادگی است و افشای آن اشتباه است. آنچه که من در مجموعه می بینم تلاش آنها برای اجرای تعهدات است. ضمن اینکه باید اشاره کنم نتایجی که ما در هفته های اخیر گرفته ایم اصلا خوب نبوده است. باید هزینه بخش خصوصی برای فوتبال را قدر بدانیم خصوصا که امروز می بیند تیم های دولتی هم با مشکل مالی مواجه هستند.

مهدی تارتار در پایان در خصوص صحبت هایی که مبنی بر حضور برخی مربیان در راس کادر فنی تیم راه آهن شنیده می شود، گفت: به شخصه وقتی بیرون از گود هستم اصلا آرزو نمی کنم مربی ای شکست بخورد و من جایش را بگیرم چون چنین روزهایی برای من نیز وجود خواهد داشت. نه تلاش می کنم و نه لابی اما خدا رو شکر به خاطر توانمندی ام در همه سال های اخیر مشغول بکار بودم. از راه آهن گرفته که با این تیم تا دیدار پایان جام حذفی پیش رفتم تا داماش گیلان، گهر، گسترش فولاد، صبای قم و...البته همه این ها از لطف خداست. من در نشست آخری که با اعضای هیات مدیره باشگا داشتم یک بار دیگر به من دلگرمی و اطمنیان خاطر داده شد و من ممنون محبت هایشان هستم و همه تلاش خواهیم کرد با کسب نتیجه پاسخ این اعتماد را بدهیم. بنابراین بهتر است من در مورد تلاش این مربیان صحبت نکنم.

مهدی تارتار راه آهن

ارسال به تلگرام


09:23  1394/10/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن