تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803871527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميد‌هاي صعود ايران در ديدار با قطر بازي سرنوشت‌ساز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اميد‌هاي صعود ايران در ديدار با قطر بازي سرنوشت‌ساز
اميد‌هاي ايران گام نخست را در رقابت‌‌هاي انتخابي المپيك محكم برداشتند، اما سرنوشت تيم ايران در ادامه اين رقابت‌‌ها به بازي با قطر بستگي دارد.
نویسنده : دنيا حيدري 


اميد‌هاي ايران گام نخست را در رقابت‌‌هاي انتخابي المپيك محكم برداشتند، اما سرنوشت تيم ايران در ادامه اين رقابت‌‌ها به بازي با قطر بستگي دارد. به بازي با ميزبان اين مسابقات كه براي رسيدن به المپيك، ‌از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد و اين، كار تيم خاكپور را سخت مي‌كند.
نتيجه برابر سوريه، نتيجه خوبي بود، اما اين برد نگراني‌‌هاي زيادي در پي داشت؛ چراكه شاگردان خاكپور بازي خوبي ارائه ندادند و عملكردي را كه از آنها انتظار مي‌رفت، به نمايش نگذاشتند و شايد تنها تاكتيك فردي بود كه باعث پيروزي برابر سوري‌ها شد و سرمربي تيم معتقد است تيمش برابر ايران بدترين بازي ممكن را ارائه داده است.
  
اشتبا‌هاتي كه بايد تجربه شود
محمد حسن انصاريفرد، كارشناس فوتبال ايران اگر چه معتقد است كه مهم كسب سه امتياز بازي با سوريه بود، اما تأكيد دارد كه كادر فني بايد از اشتبا‌هات اين تيم در بازي نخست درس بگيرد؛ چراكه مسابقه با قطر سرنوشت‌ساز است: « هر زمان ايران سعي داشت تاكتيك خود را در زمين شكل دهد، سوريه با بازي خشن يا خطا و با تحت فشار گذاشتن بازيكنان صاحب توپ سعي در به تأخير انداختن روند شكل‌گيري تاكتيك تيمي ايران داشتند. نقطه ضعف تيم المپيك ايران در نيمه نخست ناهماهنگي در ميانه زمين و بين‌هافبك‌‌ها بود. فاصله بين‌ هافبك‌‌هاي تيم ايران زياد بود و ميلاد محمدي، علي كريمي، فرشيد اسماعيلي و عليرضا نقي زاده چندان با يكديگر هماهنگ نبودند. فرشيد اسماعيلي در حملات نيمه نخست ايران ديده نمي‌شد، فاصله زياد بين خط دفاع تا حمله تنها مشكل تيم المپيك نيست، بلكه مشكل اصلي فوتبال ايران است. در نيمه نخست هيچ‌يك از ‌هافبك‌‌هاي تيم ايران نقش بازيكن بازي‌ساز را براي تيم المپيك بازي نكردند و اين موضوع نشان داد كه بايد در نيمه دوم حتماً در اين نقطه از زمين تغييراتي ايجاد كرد. دو موقعيت ايجاد شده از سوي بازيكنان اميد ايران در نيمه نخست نيز ناشي از سرعت دادن به بازي بود. در نيمه نخست سرعت انتقال توپ از خط دفاع به خط حمله تيم ايران كند بود؛ در حالي كه بازيكنان كناري ايران بازيكنان سرعتي بودند و به راحتي مي‌توانستند مدافعان حريف را دور بزنند، اما كادر فني نقاط ضعف تيم را در نيمه دوم به خوبي برطرف كرد. اما هر بازي فوتبال نياز به تفكر متفاوتي دارد و نبايد با تفكري كه برابر سوريه بازي كرديم،  بازيكنان قطر برخلاف بازيكنان سوري توانايي انجام بازي قدرتي تا پايان 90 دقيقه را دارند. ديدار با قطر ديداري براي سرگروهي است.»
  
بازي سرنوشت‌ساز
قطر، دومين حريف اميد‌هاي ايران در رقابت‌‌هاي انتخابي المپيك است. شاگردان خاكپور ساعت 20 فردا در ديداري سرنوشت‌ساز به مصاف ميزبان اين مسابقات مي‌روند. شاگردان خاكپور با كسب سه امتياز بازي اول، روحيه خوبي براي مصاف با قطر دارند. تيمي كه با غلبه بر چين، بازي باخته را برد و حالا سرگروهي را در اختيار دارد. جايگاهي كه اين تيم را از لحاظ روحي تجهيز مي‌كند و كار ياران خاكپور را سخت‌تر؛ چراكه اميد‌هاي ايران حال علاوه بر كسب سه امتياز بازي، بايد براي سرگروهي و قطعي كردن صعود خود بجنگند. بدون شك بازي با قطر تفاوت‌هاي زيادي با سوريه دارد. قطر تيمي را روانه اين مسابقات كرده كه هزينه زيادي براي آن مي‌پردازد. تيمي كه قرار است استخوان‌بندي تيم ملي اين كشور را در جام جهاني 2022 تشكيل دهد و به همين منظور سرمايه‌گذاري زيادي روي آن شده كه جذب بازيكناني از ساير كشور‌ها با تابعيت قطري، جزئي از آن است. با اين وجود خاكپور معتقد است تيمش با هدف پيروزي و قطعي كردن صعودش به مرحله بعد به مصاف ميزبان اين مسابقات مي‌رود: «جواني و استرس در بازي با سوريه اجازه نداد انتظارات را برآورده كنيم، اما اين پيروزي به لحاظ رواني روي تيم تأثيري مثبت داشت. حالا تمام تمركز ما براي كسب سه امتياز بازي با قطر است و اميدواريم كه با كسب پيروزي، صعود ايران به مرحله حذفي قطعي شود و بازي سوم تيم اميد جنبه تشريفاتي پيدا كند.» فريدون معيني، سرپرست كميته جوانان فدراسيون فوتبال معتقد است بازي با قطر به مراتب سخت‌تر از بازي با سوريه است و اين برد نبايد خيال اميد‌هاي ايران را آسوده كند: «همه تيم‌‌ها با آمادگي آمد‌ه‌اند و هيچ تيمي را نبايد دست‌كم گرفت. تيم ايران برابر سوريه از انسجام و تعادل خوبي در حمله و دفاع برخوردار بود و از نظر انضباطي نيز بازيكنان بسيار منظم بودند، اما بازي برابر قطر و چين بسيار سخت است، زيرا تيم قطر از مزيت ميزباني خود بهره مي‌برد.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن